اخبار

قیمت مصرف کننده ماسک سه لایه 1300 تومان اعلام شد

قیمت مصرف کننده ماسک سه لایه 1300 تومان اعلام شد


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گفت : بنا بر دستور ریاست محترم جمهوری مبنی بر دسترسی اقشار کم درآمد کشوربه ماسک، از هفته آینده ماسک سه لایه به قیمت 1300 تومان برای مصرف کننده در داروخانه ها عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر قباد محمدی در جلسه ساماندهی تولید و توزیع ماسک استان که در روز سه شنبه 15مهرماه با حضور شرکت های تولید کننده ماسک استان برگزار شد گفت: بنا بر مصوبه وزارت بهداشت قیمت ماسک 3 لایه پزشکی جهت تحویل به شرکت توزیع 1050 تومان ، قیمت تحویل به داروخانه 1155 تومان و قیمت توزیع داروخانه به مشتری 1300 تومان اعلام شد، که از هفته آینده لازم الاجرا می باشد .

وی افزود: باتوجه به تولید بالای ماسک در کشور ، تولید کنندگان استان باید عرضه تولیدات خود را با شرایط جدید وفق دهند. و ما تمام توان خود را برای حمایت از عرضه تولیدات استان به کار می بندیم.

دکتر تورج شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی نیز در ادامه افزود: از این پس هیچگونه پروانه موقتی مبنی بر تولید ماسک صادر و حتی تمدید نخواهد شد و صاحبان پروانه موقت در صورت تمایل به ادامه کار باید جهت دریافت پروانه دائم طبق مقررات اقدام نمایند.

وی ادامه داد: باتوجه به سوء استفاده برخی سودجویان ، تولید کنندگان مؤظف هستند نام واحد تولیدی و آدرس محل تولید را به طور دقیق روی بسته بندی به صورت چاپی درج کنند و ماسک ها را در بسته های پنج عددی ، ده عددی و جعبه پنجاه عددی عرضه کنند

دکتر شیرزادیان با اشاره به همکاری خوب شرکت های تولیدی و نیز سازمان صمت اظهار داشت: در خصوص اساسی ترین کالای مقابله با کرونا که همان ماسک است ما کمترین مشکل را در تأمین و توزیع آن داشته ایم که این با تلاش و همکاری شرکت های تولیدی و دستگاه های اجرایی استان میسر شده است.


۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید