اخبار

ارتقا حوزه سلامت استان با همراهی دولت و مجلس

ارتقا حوزه سلامت استان با همراهی دولت و مجلس
 
 
دکتر ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور در جمع صمیمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای من باعث افتخار است.
 
وی در نشست هم اندیشی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی که روز سه شنبه برگزار شد از تلاش مسئولان دانشگاه که با توجه به شرایط سخت و بحران های این چند سال موجبات پیشرفت و توسعه همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را به خوبی فراهم ساخته اند و همچنین موفقیقت چشم گیر در مقابله با ویروس منحوس کرونا و کنترل و  مدیریت این بیماری در استان بسیار سپاسگزارم.
 
دکتر عزیزی اظهار داشت:در حال حاضر در استان کرمانشاه ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد و تمام توان خود را در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر دانشگاه و مرتفع ساختن مشکلات موجود در راستای ارتقاء بهداشت و سلامت مردم این دیار به کار می گیرم و با همکاری شما تلاش می کنیم تا این دانشگاه بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.
 
وی افزود:بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های  موجود در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و توجه ویژه به نخبگان علمی و پزشکان متعهد و دلسوز  این استان در ارتقای حوزه سلامت بسیار تاثیرگذار خواهد بود. 
 
دکتر عزیزی بیان کرد:برطرف ساختن موانع و مشکلات موجود در  دانشگاه همراهی همه نهادهای اصلی از قبیل دولت و مجلس و سایر نهادهای مرتبط را می طلبد و من به عنوان خادم مردم این استان در راستای رفع کمبود بودجه دانشگاه و فراهم ساختن امکانات و زیر ساختهای لازم در جهت توسعه هر چه بیشتر حوزه سلامت استان و ارائه خدمات بهتر به مردم نهایت تلاش خود را خواهم کرد.
 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است
ID@k_health
 
۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید