اخبار

هزار و ۶۱ بیمار کرونایی در کرمانشاه بستری است

هزار و ۶۱ بیمار کرونایی در کرمانشاه بستری است

 رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه از آغاز هفته جاری تمام شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز به سر می‌برند، گفت: هم اکنون هزار و ۶۱ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند.

مهدی محمدی افزود: شهرستان‌های گیلانغرب، پاوه، سرپل‌ذهاب، کنگاور و اسلام‌آبادغرب در صدر جدول بالاترین خطر کرونایی قرار دارند.

وی شرایط استان کرمانشاه از نظر شیوع کرونا را نامطلوب دانست و گفت: در شبانه روز گذشته ۹۱ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۲۶ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

وی به آمار موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته در استان نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۲ نفر در استان شامل ۹ نفر شهرستان کرمانشاه، ۲ نفر سرپل ذهاب و یک نفر پاوه جان خود را از دست دادند.

او مجموع جان باختگان استان کرمانشاه براثر ابتلای قطعی به کرونا از ابتدای اپیدمی تاکنون را ۸۸۷ نفر اعلام کرد.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۹ بیمار جدید با علایم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۷۰ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

محمدی اظهار داشت: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۷ هزار و ۶۹۶ بیمار با علایم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۵ هزار و ۷۶۰ از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید