اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: تخت‌های بیمارستانی در کرمانشاه بازهم افزایش می‌یابد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: تخت‌های بیمارستانی در کرمانشاه بازهم افزایش می‌یابد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بااشاره به روند افزایش مبتلایان به کرونا در استان و لزوم بستری شدن بخشی از آنها، گفت: افزایش تخت‌های بیمارستانی به خصوص در بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

به گزارش ایرنا؛ دکتر «محمودرضا مرادی» روز یکشنبه در نشست روسای بیمارستان‌های استان کرمانشاه به صورت ویدئو کنفرانس افزود: در راستای افزایش تخت‌های بستری بیماران کرونایی باید اورژانس‌های بعضی رشته‌هایی که در بیمارستان امام رضا (ع) است از بیمارستان خارج کنیم و مرکز آن را در بیمارستان‌های دیگری قرار دهیم.

وی اظهارداشت: بر این اساس بخش اطفال به بیمارستان محمد کرمانشاهی منتقل خواهد شد، بخش زنان به بیمارستان معتضدی، بخش داخلی به بیمارستان امام خمینی (ره) و بخش‌های جراحی و مغز و اعصاب و ارتوپدی به بیمارستان طالقانی و بخش بیماران قلبی به بیمارستان امام علی (ع) منتقل خواهد شد.

او گفت: در صورت ادامه روند و در شرایط اضطرار ناچار به استفاده از سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که در حال آماده‌سازی و تجهیز است، می‌شویم اما با این حال امکانات مناسبی ندارد و بخش مناسب بیماران کووید ۱۹ نخواهد بود.

دکتر مرادی افزود: به همین خاطر در صورت نیاز از بیمارستان‌های شهدا، امام حسین حضرت ابالفضل(ع) و ۵۲۰ ارتش استفاده بیشتری خواهیم کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: با اضافه شدن ۲۰۰ تخت در بیمارستان امام رضا(ع) با مشکل کمبود اکسیژن مواجه خواهیم بود.

دکتر مرادی افزود: هم اکنون دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان فارابی نصب شده، قرارداد تهیه سه دستگاه اکسیژن ساز دیگر منعقد شده و به زودی در بیمارستان‌های جوانرود، امام رضا (ع) و فارابی راه‌اندازی خواهد شد.

او گفت: همچنین قرارداد سه تانکر اکسیژن نیز بسته شده و برای تامین اکسیژن در بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید