اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت انتصاب دکتر نجفی به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت انتصاب دکتر نجفی به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌درمانی کرمانشاه انتصاب دکتر نجفی به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را تبریک گفت.
متن پیام تبریک بدین شرح است‌:
 
▫️به نام خدا ▫️
 
جناب آقای دکتر فرید نجفی 
سرپرست محترم معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی
 
انتصاب شایسته جنابعالی به سرپرستی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع را از سوی همکاران شما در هیات رییسه ، اعضای هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ، تبریک گفته و دوام توفیقات شما را از خداوند مهربان خواستارم.
 
جنابعالی در مدت تصدی معاونتهای تحقیقات و فناوری و آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه و یا در کسوت عضو هیات علمی ، در ترویج پژوهش ، گسترش فناوری ، ایجاد مراکز تحقیقاتی و کانون های فناوری و کارآفرینی ، زمینه سازی تصویب و تاسیس پژوهشکده ها و افزودن رشته های تحصیلی در دانشگاه  تلاش های قابل تقدیری انجام داده اید.
 
حال که توسط وزیر محترم بهداشت به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری انتخاب شده اید، امیدوارم به عنوان فرزند شایسته این دیار، حاصل تجارب سالهای خدمت تان در این استان، بتواند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور موجب رونق تولید دانش مورد نیاز و کاربردی برای حل مشکلات حوزه سلامت مردم به ویژه در دوران سخت کنونی مبارزه با کووید گردد.
 
در پایان از زحمات ارزشمند شما در مدت تصدی معاونت تحقیقات و فناوری و عضویت در هیات رییسه دانشگاه سپاسگزاری و قدردانی می نمایم.
 
دکتر مرادی 
رییس دانشگاه
 
۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید