اخبار

استفاده از ظرفیت ۶ مدرسه برای اجرای طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه

استفاده از ظرفیت ۶ مدرسه برای اجرای طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برای اجرای طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه از ظرفیت ۶ مدرسه استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمودرضا مرادی در نشست هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی که در مرکز توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در استان کرمانشاه پتانسیل‌ها و نقاط قوت بسیار خوبی برای اجرای طرح شهید سلیمانی وجود دارد و اجرای موفقیت آمیز این بسیج ملی با مشارکت تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها امکان پذیر است.

وی افزود: از ظرفیت مدارس برای ایجاد ۶ پایگاه دیگر در شهرستان کرمانشاه استفاده خواهد شد و مردم تمام مناطق استان کرمانشاه از خدمات این طرح بهره مند می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت مدارس در طرح شهید سلیمانی، تصریح کرد: ۶ مدرسه مشخص شده توسط مرکز بهداشت کرمانشاه تجهیز و در این طرح در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مطلوب طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه از قابلیت بسیج جامعه پزشکی و نظام پزشکی استان کرمانشاه برای تأمین پزشک مورد نیاز طرح استفاده خواهد شد.

دکتر مرادی ادامه داد: یکی از دلایل افزایش بیماران مبتلا به کرونا عدم رعایت قرنطینه در خانواده‌ها است که در این طرح با افزایش تست پی سی آر، بیماریابی فعال، اعمال قرنطینه و ارائه آموزش‌های لازم، فرآیند درمان سرپایی تقویت و موارد بستری کاهش چشمگیری خواهند داشت.
۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید