اخبار

تلاش پربار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کارآفرینی /تحقق ۲۶۰ درصدی اشتغال در حوزه سلامت درشهرستان کرمانشاه

تلاش پربار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کارآفرینی /تحقق ۲۶۰ درصدی اشتغال در حوزه سلامت درشهرستان کرمانشاه
 
 
رنجبر فرماندار کرمانشاه  گفت: در دانشگاه علوم پزشکی در زمینه اشتغال و کارآفرینی و همچنین در حوزه تحقیقات و پژوهش اقدامات موثر و خوبی صورت گرفته است.
 
وی در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت:در سامانه رصد اشتغال در شهرستان کرمانشاه سهمی که امسال برای ایجاد اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختصاص یافته ۲۷۸ فرصت شغلی است .
 
فرماندار کرمانشاه گفت:با تلاش ها و پیگیری های انجام‌ شده توسط این دانشگاه تا کنون ۷۳۲ فرصت شغلی در حوزه سلامت در شهرستان کرمانشاه ثبت شده و معادل ۲۶۰ درصد سهمیه اشتغال دانشگاه می باشد که بسیار قابل تقدیر است. 
 
رنجبر گفت:این امر بیانگر این است که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با وجود شرایط سخت بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال تا کنون بسیارخوب عمل کرده است.
 
او بیان داشت:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره یکی از اعضای فعال در شورای اشتغال شهر ستان کرمانشاه می باشد و تعداد موارد ثبت اشتغال در  سامانه رصد نشان دهنده تلاش هایی است که در این دانشگاه در عرصه کارآفرینی صورت گرفته است.
 
وی افزود: همچنین تا کنون توسعه و پیشرفت چشمگیری در زمینه ارائه خدمات پزشکی ، درمانی و بهداشتی در عرصه بخش خصوصی صورت گرفته که این امر نتیجه حمایت های خوبی ست که از کارآفرینان بخش خصوصی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده است. 
 
رنجبر با بیان اینکه شهرستان کرمانشاه پتانسیل های بسیار خوبی برای تحقق سیاست های ایجاد اشتغال و حمایت از بخش خصوصی در حوزه سلامت دارد گفت: حرکت در این راستا جهت ارائه خدمات مطلوب تر و شایسته مردم استان کرمانشاه همواره از  اهداف و سیاست های خوب دانشگاه علوم پزشکی بوده است.
 
وی عنوان کرد:بیمارستان حکیم از نمونه های بارز این امر است که مردم درآینده ثمرات آن را خواهند دید، همچنین مرکز تصویر برداری مهر در پارکینگ شهرداری کرمانشاه با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیرات از جمله ده ها طرحی است که با حمایت های خوب و موثر دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات مطلوب در حوزه سلامت به مردم شریف استان ایجاد شده است.
۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید