اخبار

حوزه سلامت پتانسیل بالایی در ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان کرمانشاه دارد

حوزه سلامت پتانسیل بالایی در ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان کرمانشاه دارد
 
 
 مدیرکل جذب وسرمایه گذاری استانداری کرمانشاه گفت:حوزه سلامت در استان کرمانشاه پتانسیل بالایی در بحث کارآفرینی ، ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان دارد.
 
مهندس قبادی در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه: در سال های اخیر دولت و استانداری حمایت های خوبی در راستای ایجاد و تثبیت اشتغال به ویژه در حوزه سلامت در استان داشته است.
 
وی افزود:خوشبختانه حوزه کارآفرینی در دانشگاه علوم پزشکی حوزه ای پویا و فعال است و عملکرد دانشگاه در این زمینه بسیار قابل توجه است.
 
مهندس قبادی با بیان اینکه با تلاش هاو پیگیری های صورت گرفته این دانشگاه در دو سال اخیر  توانسته است در بحث یارانه دستمزد ، چند برابر سهمیه خود را جذب کند افزود: در بحث ایجاد اشتغال و ثبت آن در سامانه رصد نیز بیش از دو برابر سهمیه دانشگاه در استان اشتغال ایجاد کرده که در این سامانه ثبت شده است.
 
مدیرکل جذب وسرمایه گذاری استانداری کرمانشاه عنوان کرد:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینه پیگیری اجرای پروژه های بخش خصوصی بسیار خوب عمل کرده است و در حال حاضر تعداد ۱۷ پروژه بخش خصوصی حوزه سلامت در استان در حال اجراست که با بهره برداری از آن بیش از ۱۸۰۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد خواهد شد.
 
وی اظهار داشت:از جمله این طرح ها می توان به احداث دو هتل بیمارستان در شهر کرمانشاه اشاره کرد که بیانگر زحمات دانشگاه علوم پزشکی در توسعه و ارتقاحوزه سلامت استان می باشد.
 
او افزود:در بحث تثبیت اشتغال نیز حدود ۵۰ موسسه زیر نظر این دانشگاه در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که بخش عمده آنها با دریافت تسهیلات موفق به حفظ نیروی کار خود شده اند.
 
مهندس قبادی گفت:با تداوم این تلاش ها و فعالیت ها در حوزه کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، در آینده نیز این دانشگاه سهم ارزشمندی در راستای رفع مشکل بیکاری در استان خواهد داشت.
 
۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید