اخبار

تبریک روز دانشجو به دانشجویان دانشگاه و تقدیر از همکاری دانشجویان در دوران کووید

تبریک روز دانشجو به دانشجویان دانشگاه و تقدیر از همکاری دانشجویان در دوران کووید
 
 
متن پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز دانشجو
 
                   به نام خدا
 
روزهای این سال سخت و روز دانشجو را در حالی پشت سر می گذاریم که جدای از تمام تبعات بزرگ و کوچک پاندمی کرونا ، "آموزش " به طور جدی تحت تاثیر قرار گرفته و دستخوش مشکلات عدیده ای شده است.
 
در این میان "آموزش مجازی" ، به عنوان جایگزین آموزش های حضوری، شروع شده و علی رغم محدودیت ها و نبود بسترهای مناسب ، با تلاش مسوولان و اساتید در زمینه تولید محتوا ، برگزاری کلاس ها ، آزمون های برخط و رفع نقص های موجود فنی و نیز شکیبایی و همراهی دانشجویان شکل گرفت.
 
در سوی دیگر ؛ تداوم کارآموزی و کارورزی ها در بخش های بیمارستانها ، هرچند با مخاطرات و مشکلات، موجب ادامه فراگیری مهارت بالینی و کسب خصایل انسان دوستانه در بخش ها گردید و دانشجویان در عرصه، از جمله اینترن ها و دستیاران نقش مهمی در مراقبت و درمان بیماران مبتلا به کرونا را بر عهده داشته و دارند.
 
در این روز ، از مسوولیت پذیری و همراهی همه شما دانشجویان عزیز تقدیر و از همه اساتید گرامی و مسوولان حوزه های مربوط به آموزش در دانشگاه و دانشکده ها ، به دلیل کوشش های موثر برای استمرار آموزش، تشکر می کنم.
 
ضمن توصیه به شما دانشجویان برای مراقبت از خود، خانواده و جامعه، از همگی می خواهم تلاش تان را در این دوره، در زمینه علم آموزی فزونی بخشیده و برای ارتقای علمی خود فرصت ها را از دست نداده و همواره بکوشید .
 
در پایان،  ۱۶ آذر روز دانشجو را به همه دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ،اعم از دانشجویان ورودی سالهای گذشته و دانشجویان جدید الورود تبریک می گویم.
 
امیدوارم سال آینده در چنین روزی،  با پایان یافتن این معضل جهانی ، همچون سالهای گذشته در کنار یکدیگر و با صحت و سلامتی همه شما ، روز دانشجو را با جشن و همدلی برگزار نماییم.
 
                  دکتر مرادی 
                  رییس دانشگاه
 
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/1749
۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید