اخبار

برگزاری ۱۰ دوره آموزشی بصورت مجازی با شرکت بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل دانشگاه

برگزاری ۱۰ دوره آموزشی بصورت مجازی با شرکت بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل دانشگاه
 
 
دکتر پرستو عباسپور مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان و خانواده گفت: تا کنون ۱۰ دوره آموزشی بصورت مجازی با شرکت بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل دانشگاه توسط دفتر امور بانوان و خانواده با همکاری اعضا هیئت علمی برگزار شده است.
دکتر پرستو عباسپور در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: با توجه به دریافت مجوز برای دوره های آموزشی ویژه کارکنان و از طرفی شیوع بیماری کووید۱۹، این دوره ها از ابتدای سال بصورت غیرحضوری و در قالب وبینارهای آموزشی برگزار شد.
 
به گفته وی سه عنوان از دوره های مذکور با همکاری استانداری و به مناسبت هفته سلامت بانوان با حضور پرسنل خانم شاغل در ادارات سطح شهرستان کرمانشاه برگزار گردید. 
 
دکتر عباسپور اظهار داشت:این دوره ها اکثرا با تاکید بر افزایش اطلاعات و دانش همکاران در خصوص موضوعات مرتبط با بیماری کرونا برگزار شد و شامل موضوعاتی از قبیل تغذیه سالم، مدیریت استرس، بارداری و گفتگو با کودکان در بحران و بیماری شایع در زنان بوده است.  
 وی گفت:علاوه بر برگزاری وبینار های آموزشی این دفتر در طرح مواسات دانشگاه، تهیه شاخص های عدالت جنسیتی، پویش نذر خون، بررسی مسایل و مشکلات کاری و شخصی پرسنل، پیگیری وضعیت پرسنل مبتلا به کرونا و تقدیر از تعدادی از بانوان شاغل در معاونت ها با همکاری استانداری فعالیت داشته است.
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است
🆔@k_health
 
 
۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید