اخبار

دکتر خدارحمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه شد/ تقدیر از دکتر فرید نجفی

دکتر خدارحمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه شد/ تقدیر از دکتر فرید نجفی
 
 
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌درمانی کرمانشاه طی حکمی دکتر رضا خدارحمی را به عنوان معاون تحقیقات و فناوری منصوب کرد.
 
دکتر رضا خدا رحمی استاد تمام و دارای دکترای بیوشیمی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۸۳ می باشد .
 
پروفسور خدارحمی در سال ۱۳۸۵  به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شروع به فعالیت نمود و درسال ۱۳۹۴ به درجه استاد تمامی رسید. 
 
از سوابق اجرایی و حرفه ای وی می توان به معاونت آموزشی پژوهشی دانشکده داروسازی ،مدیریت پژوهشی دانشگاه از سال ۸۹به مدت هفت سال،رئیس مرکز تحقیقات بیولوژی پزشکی به مدت ۴ سال، مدیریت تحصیلات تکمیلی معاونت آموزشی در حال حاضر  و مدیریت گروه آموزشی زیست مواد دارویی دانشگاه به طور همزمان اشاره کرد.
 
از سوابق علمی دکتر خدارحمی می توان به مواردی چون: دارابودن امتیاز اچ ایندکس (h-index ) ۲۰، چاپ بیش از ۱۱۸ مقاله علمی پژوهشی بر اساس سامانه علم سنجی وزارت بهداشت که وابسته به اسکوپوس است و ۱۴۴۴ استناد اشاره کرد

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر فرید نجفی عهده دار بوده است که رئیس دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

 

جناب آقای دکتر فرید نجفی

خدمت درعرصه ارزشمند سلامت و مراکز دانشگاهی نعمت گرانقدر پروردگار است که به برخی از بندگان خود عطا می فرمایند . امیدوارم خداوند بزرگ توفیق بهره مندی از این بازه زمانی را به بهترین شکل ممکن در جهت رضایت خالق و خرسندی مخلوق به همه ما ارزانی دارد.

بدینوسیله برخود لازم می دانم از تمامی تلاشهای بی شائبه و صادقانه جنابعالی در مدت تصدی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر نموده و امیدوارم همواره موفق ومؤید باشید.

 

دکتر محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه

ددذ

 

۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید