اخبار

سپاس دکتر مرادی از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌ درمانی کرمانشاه به مناسبت کسب عنوان سرآمد کشور

سپاس دکتر مرادی از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌ درمانی کرمانشاه به مناسبت کسب عنوان سرآمد کشور
 
 
⚪ به نام خدا ⚪
 
🌷در دنیای حاضر با پیچیدگی ها و فرایندهای درهم تنیده ، بدون برنامه ریزی کاربردی ،عملگرا و مبتنی بر واقعیت های جامعه نمی توان راه به جایی برد و یا سرعت لازم را برای انجام وظایف ، متناسب با شتاب سایر ارکان جامعه به دست آورد.
 
🌷شما همکاران عزیز من در مجموعه بزرگ دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌درمانی کرمانشاه ثابت کرده اید که همواره با اهتمام جدی به تحقق اهداف سازمانی پرداخته و حتی فراتر از وظایف خود برای سلامت مردم استان کوشیده اید.
 
🌷اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به عنوان "دانشگاه سرآمد کشور"  برای دومین سال متوالی، نشانگر این همت ، مسوولیت پذیری قابل تحسین شما ، پایبندی مجموعه به برنامه ها و توجه به فعالیت های کاربردی و اثرگذار است.
 
🌷این موفقیت را به تمام اعضای هیات علمی ، مدیران ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریک می گویم و قدردان همه زحمات آشکار و پنهان شما برای سرآمد سازی این دانشگاه و افتخار آفرینی برای استان هستم‌.
 
🌷می دانم که مردم استان قدر خوبی های شما را می دانند و به ویژه دفاع تمام قدتان از آنان در موضوع اپیدمی کرونا را پاس می دارند و از این بابت خداوند بزرگ را سپاسگزارم ، از شما تقدیر می کنم و از عموم مردم استان برای این قدرشناسی متشکرم.
 
دکتر مرادی 
رییس دانشگاه
 
 
۲۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید