اخبار

وضعیت "نارنجی" کرمانشاه شکننده است/ نگران اوج گرفتن کرونا پس از شب یلدا هستیم

وضعیت "نارنجی" کرمانشاه شکننده است/ نگران اوج گرفتن کرونا پس از شب یلدا هستیم

 فرماندار کرمانشاه با اشاره به نارنجی بودن وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه، گفت: این وضعیت شکننده است و هرآن احتمال بازگشت به شرایط قرمز کرونایی وجود دارد.

فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هر لحظه احتمال دارد به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتیT وضعیت کرونایی شهرستان از نارنجی به قرمز تغییر کند که این موضوع اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم را برای بهترین شدن وضعیت نشان می‌دهد.

رنجبر با بیان اینکه کادر درمان خسته هستند و برای کمک به آنها هم که شده باید رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم، تاکید کرد: از خانواده‌ها تقاضا داریم کماکان رعایت پروتکل های بهداشتی را برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، گفت: دورهمی‌ها یکی از کانون‌های اصلی شیوع بیماری کرونا است و با توجه به در پیش بودن شب یلدا نگران اوج گرفتن دوباره بیماری در پی دورهمی خانواده ها در این شب هستیم.

رنجبر ادامه داد: انتظار می‌رود مردم بخاطر سلامت خود و عزیزانشان هم که شده یلدای امسال را دورهمی نداشته باشند و از جمع شدن در منازل یکدیگر صرف‌نظر کنند تا از این طریق وضعیت کرونایی شهرستان را به سمت مطلوب شدن پیش ببریم.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به تمدید محدودیت ترددهای شبانه از ساعت 21 تا چهار صبح و تردد خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی، گفت: از مردم می خواهیم رعایت محدودیت ها را داشته باشند تا مشمول جریمه نشوند.
۲۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید