اخبار

بیش از ۱۲۰۰نفر در طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه فعالیت دارند

بیش از ۱۲۰۰نفر در طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه فعالیت دارند

رییس بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون هزار و ۲۷۵ نفر در استان در قالب تیم های نظارتی، مراقبتی و حمایتی در طرح شهید سلیمانی در حال فعالیت هستند.

دکتر «رضا منصوری» روز دوشنبه در گفتگو با میزخبر روابط عمومی دانشگاه افزود: از این تعداد ۱۹۳ نفر در تیم های نظارتی، ۳۷۹ نفر در تیم های مراقبتی و ۶۸۵ نفر نیز در تیم های حمایتی خدمات لازم را در راستای اجرای این طرح به شهروندان ارایه می دهند.

او گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۲۳۰ بسته حمایتی در بین خانوارهای آسیب پذیر و افرادی که برای در خانه ماندن و قرنطینه شدن با مشکلات معیشتی مواجه هستند توزیع شده است.

وی اضافه کرد: همچنین دراین مدت تعداد ۲ هزار ۶۷۸ مورد سرکشی از خانوارها توسط تیم های حمایتی و مراقبتی انجام شده است که ۱۹۰ مورد توسط تیم های حمایتی و ۲هزار و ۴۸۸ مورد توسط تیم های مراقبتی می باشد، همچنین تعداد سه هزار و ۵۸۳ بسته حمایتی نیز در بین افراد در مناطق زیرپوشش اجرای طرح توزیع شده است.

دکتر منصوری اظهار داشت: تاکنون تعداد ۱۷ هزار و ۴۸۶ نظارت نیز در راستای اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی به عمل آمده و همچنین نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی دراماکن و مراکز مختلف توسط تیم های نظارتی مناطق ۲۴ گانه اجرای این طرح در استان انجام شده است.

کرونا جان ۱۰ کرمانشاهی دیگر را گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۱۷ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۹ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

«مهدی محمدی» تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۰ نفر در استان شامل ۶ نفر شهرستان کرمانشاه، یک نفر شهرستان اسلام آباد غرب، یک نفر شهرستان روانسر، یک نفر شهرستان پاوه و یک نفر شهرستان سنقر و کلیایی اعلام کرد و افزود: مجموع جان باختگان از ابتدا تاکنون به هزار و ۳۷۴ نفر رسیده است.

به گفته او در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در استان بستری و ۹۴ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.
۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید