اخبار

۸۰ درصد خانوارهای قصرشیرینی غربالگری کرونا شدند

۸۰ درصد خانوارهای قصرشیرینی غربالگری کرونا شدند

 فرماندار قصرشیرین گفت: ۱۶ هزار و ۸۰۷ نفر معادل ۸۰ درصد جمعیت این شهرستان در طرح شهید سلیمانی از ابتدای آذرماه تاکنون غربالگری کرونا شده اند.

مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع افرادی که به صورت محله محور توسط تیم مراقبتی قرارگاه شهید سلیمانی غربالگری کرونا شده و آموزش های لازم برای مقابله با این ویروس به آن ها ارایه شده، ۲۰ فرد مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده و در خصوص روش های قرنطینه آموزش های لازم به آن ها ارایه شد.

وی اظهار داشت: همچنین توسط تیم حمایتی سپاه شهید سلیمانی ۱۳۶ خانوار شناسایی و به آن ها بسته معیشتی و خدمات حمایتی داده شده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: تیم های نظارتی قرارگاه شهید سلیمانی نیز در قصرشیرین آموزش های لازم را به یک هزار و ۲۲۰ تن ارایه کرده و در این رابطه نیز ۲ واحد متخلف به دلیل نقض موازین بهداشتی پلمب شده است.

تاتار ادامه داد: مشارکت مردم و همراهی و همکاری آن ها با ستاد کرونا قابل قدردانی است و تمامی واحدهای مشاغل گروه یک و ۲ با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی فعال است و تیم های نظارتی ستاد کرونا نیز با تمام توان بر فعالیت این واحدها نظارت می کنند.

فرماندار قصرشیرین گفت: محدودیت‌ها در بخش منع تردد و کاهش ۵۰ درصدی کارکنان و تعطیلی مشاغل گروه‌های سه و چهار همچنان در این شهرستان با وضعیت نارنجی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در قصرشیرین از مجموع نمونه گیری های انجام شده، آزمایش ۴۱۲ تن مثبت بوده که از مجموع مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ نیز ۲۰ نفر فوت کرده اند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: قانون منع تردد برای پلاک های غیربومی نیز همچنان اجرا می شود و در صورت مشاهده موارد تخلف با متخلفان برخورد و خودروهایی که از این قانون سرپیچی کنند جریمه می شوند.

تاتار از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی همچنان ستاد کرونا را یاری کرده و در واقع از سلامت خود و خانواده هایشان صیانت کنند.

او اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن شب یلدا از تمامی مردم و خانواده ها می خواهیم دورهمی و مهمانی را کنار بگذارند چون وضعیت شکننده است و با کوچکترین سهل انگاری شاهد انتقال ویروس کرونا و موج دیگری از بیماری کووید ۱۹خواهیم بود.
۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید