اخبار

درخواست ویژه استاندار؛ کرمانشاهی‌ها شب یلدا را به صورت مجازی برگزار کنند

درخواست ویژه استاندار؛ کرمانشاهی‌ها شب یلدا را به صورت مجازی برگزار کنند

استاندار کرمانشاه گفت: از مردم عزیز خواهش می‌کنیم در شب یلدا به خاطر حفظ سلامت عزیزان‌شان، در خانه بمانند و به شکل مجازی دورهمی شب یلدا را برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست ستاد استانی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا اظهار داشت: تعداد بستری‌ها از یک‌هزار و ۲۶۰ نفر به حدود ۳۰۰ نفر رسیده و همچنین میانگین آمار مرگ و میر روزانه از حدود ۱۵ نفر به هشت نفر تقلیل یافته است و بیماران بخش آی.سی.یو هم کاهش چشمگیری داشته‌اند.

وی بهبود وضعیت کرونا در استان را ثمره همکاری مردم در طرح محدودیت و ممنوعیت‌های هدفمند دانست و گفت: حاصل این همکاری‌ها کاهش چشمگیر آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا بوده است که جای قدردانی بسیار دارد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه‌هایی مانند علوم پزشکی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، صدا و سیما تلاشی شبانه‌روزی و مداوم برای کنترل این بیماری انجام می‌دهند که قدردان زحمات آن‌ها هستیم‌.

وی در ادامه از طرح حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک برنامه موفق در کنترل کرونا یاد کرد و افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک نماد و الگوی جهانی در عرصه مقاومت است و طرح ایشان هم می‌تواند تبدیل به یک الگو و نقشه راه برای کنترل بیماری کرونا شود.

وی با بیان اینکه اگر مردم همه با هم و در کنار هم تلاش کنند می‌توان کرونا را شکست داد، گفت: از مردم عزیز خواهش می‌کنیم در شب یلدا به خاطر حفظ سلامت عزیزان شان در خانه‌ها بمانند و به شکل مجازی دورهمی شب یلدا را برگزار کنند.

بازوند هشدار داد؛ اگر توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنیم حتما وارد یک پیک جدید کرونایی می‌شویم و دوباره ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها برقرار می‌شود.
۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید