اخبار

اعلام محدودیت های جدید کرونا در شب یلدا

اعلام محدودیت های جدید کرونا در شب یلدا
 
 
استاندار کرمانشاه گفت: به پاس زحمات پرستاران دورهمی های خانوادگی شب چله تعطیل شودو محدودیت منع تردد شبانه از ساعت ۲۰ اجرا می شود
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهندس بازوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت:هرچند با اتحاد، انسجام، همدلی و همراهی مردم آمار تعداد مبتلایان رو به کاهش است اما انتظار داریم برای تداوم این روند و به پاس زحمات پرستاران ایثارگر و مدافعان سلامت امسال دورهمی یلدا به صورت مجازی برگزار و شب نشینی ها تعطیل شود.
 
وی فرارسیدن ولادت حضرت زینب کبری (س) و‌ روز پرستار  را تبریک می گویم . به پاس زحمات خالصانه پرستاران ایثارگر و مدافعان سلامت برای حفظ جان مردم، امسال درهمزمانی شب یلدا و روز پرستاراز برگزاری دورهمی های کوچک، شب نشینی های خانوادگی خودداری کنیم.
 
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در ۱۰ ماه گذشته شاهد از خودگذشتگی و ایثار پرستاران هستیم، پرستارانی که در راه حفاظت و صیانت از سلامت مردم شهید شدند و ایثار و جانفشانی کردند.
 
 وی گفت:همزمانی شب چله و روز پرستار یک پیام دارد و هر شخصی اعتقاد دارد که باید تلاش های خالصانه پرستاران را قدربدانیم باید در این شب دورهمی را حذف کند.
 
استاندار کرمانشاه گفت:خوشبختانه تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در استان روند کاهشی دارد . همدلی و همراهی مردم و مسوولین، اصناف، بازاریان، نهادهای نظامی، بازرسی و مدیران با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان سبب شد از وضعیت بحرانی خارج شویم اما تداوم این روند نیازمند جدیت، اهتمام و مشارکت بیشتر مردم در رعایت توصیه های بهداشتی است.
 
وی از تمامی اعضای ستاد استانی و شهرستانی، فرمانداران، مردم شریف استان و همه دست اندرکاران بازار و اصناف  سپاسگزاری کردو گفت:امروز خیلی از بازاریان به صورت خودجوش اعلام کرده اند که برای حفظ سلامت مردم از ساعت ۱۸ مغازه ها را تعطیل می کنند و این کار ارزشمندی است.
 
وی اجرای طرح شهید سلیمانی را که در استان کرمانشاه به عنوان پایلوت کشوری  در حال اجراست بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت:یقیناً این طرح به دلیل اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد ملی و همدلی بود، نماد و الگویی شد که این طرح ملی برای کنترل  این ویروس موفق عمل کند و از تمام مسئولان اجرایی این طرح قدر دانی می کنم .
 
مهندس بازوند گفت:با توجه به مشکلات باشگاه های ورزشی به دلیل تعطیلی های مستمر آنها با مصوبات ابلاغی امکان دریافت تسهیلات حمایتی بر اساس ابعاد و نوع فعالیت برای باشگاه های ورزشی فراهم شده است ومدیرکل ورزش و جوانان موظف است سریعاً نسبت به تسیهل امور برای ثبت نام نمایندگان باشگاه ها اقدام کند.
 
وی گفت: متاسفانه تالار داران نیز به دلیل مدت زمان طولانی تعطیلات ناشی از شیوع کرونا متحمل خسارات سنگینی شدند اما با صبوری در جلسات مشکلات را بیان کردند و تمام تلاش خود را برای حمایت از این صنف انجام خواهیم داد.
 
استاندار کرمانشاه اظهار داشت:محدودیت های جدیدی نیز برای جلوگیری از شیوع کرونا در روزهای شنبه و یکشنبه در نظرگرفته شده است و بر این اساس کسبه از ساعت ۱۸ تعطیل خواهند بود و تردد نیز از ساعت ۲۰ ممنوع است.
 
وی گفت: در  صورت تغییر وضعیت برخی شهرستانها تا ۱۵ روز آینده ستاد ملی بعد از بررسی شرایط فعالیت مدارس را نیز اعلام خواهد کرد. 
 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
ID@k_health
 
۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید