اخبار

امام جمعه کرمانشاه:زحمات پرستاران در نجات جان انسان‌ها بسیار ارزشمند است

امام جمعه کرمانشاه:زحمات پرستاران در نجات جان انسان‌ها بسیار ارزشمند است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه زحمات پرستاران در نجات جان انسان‌ها بخصوص در ایام شیوع کرونا را بسیار ارزشمند دانست و گفت: قرار دادن نام پرستاران به عنوان مجاهد و تعبیر «مجاهدت‌های شما» از سوی مقام ‌معظم رهبری بسیار با اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آیت الله «مصطفی علما» روز دوشنبه در دیدار جمعی از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) روز پرستار، به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مقام شامخ پرستاران اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند «شما پرستاران در چشم مردم عزیز بودید، عزیزتر شدید» و این جمله بسیار با اهمیت است.

وی اظهار داشت: زحماتی که شما پرستاران در حفظ جان بیماران با جان و دل انجام می دهید، بسیار ارزشمند است و کسی نمی‌تواند از شما تقدیر کند و خداوند پاداش زحمات شما را عطا می فرماید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: پرستاران، پزشکان و سایر دست اندرکاران حقیقتا چون فرشته بودند و شهدای این عرصه از مردم و کشور دفاع کرده و جان خود را نثار کردند.

آیت الله علما افزود: عطوفت و صمیمیت شما بسیاری از مشکلات بیماران را مرتفع می‌کند و انصافا شما در این روزهای کرونایی و در این شرایط سخت خدمات قابل توجهی را برای حفظ جان مردم و سلامت جامعه انجام داده‌اید.
۲ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید