اخبار

همه قصرشیرینی‌ها در طرح شهید سلیمانی غربالگری کرونا شدند

همه قصرشیرینی‌ها در طرح شهید سلیمانی غربالگری کرونا شدند

 رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: طرح شهید سلیمانی با موفقیت در این شهرستان اجرا شد که در این طرح ۱۰۰ درصد مردم علیه ویروس کرونا غربالگری شدند.

دکتر رضا منصوری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی تا اسفندماه امسال ادامه دارد و از طریق سامانه ۴۰۳۰ نیز غربالگری افراد سالمند و دارای بیماری های زمینه ای ادامه دارد.

وی اظهارداشت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در شهرستان قصرشیرین ۴۲۶ تن به این ویروس مبتلا شدند که ۲۰ تن از آنها فوت کردند و می توانیم بگوییم با همراهی مردم و تلاش های ستاد کرونا پنج درصد مردم قصرشیرین درگیر بیماری کووید ۱۹ شده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: از تمامی افرادی که دارای علایم ضعیف ابتلا به بیماری کووید ۱۹ هستند می خواهیم در منازل خود بمانند و در صورتی که دچار علایمی هستند با مراجعه به مرکز بهداشت و درمان آزمایش دهند.

دکتر منصوری اضافه کرد: با اجرای محدودیت ها شاهد کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا بوده ایم که برای تدوام این شرایط و ریشه کنی ویروس کرونا مردم باید حتما موازین و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا بازهم شاهد اوج گیری بیماری کووید ۱۹ نباشیم.

او از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی همچنان ستاد کرونا را یاری کرده و در واقع از سلامت خود و خانواده هایشان صیانت کنند.

۹ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید