اخبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: استان کرمانشاه از نظر کرونا در وضعیت زرد قرار گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: استان کرمانشاه از نظر کرونا در وضعیت زرد قرار گرفت

 رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد تمام شهرستان‌های استان هم اکنون از نظر کرونا در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمودرضا مرادی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: روند شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه کاهشی است اما وضعیت خوب کنونی در استان پایدار نیست و احتمال بازگشت به وضعیت قرمز وجود دارد.

وی اظهار داشت: پس از پشت سر گذاشتن پیک سوم بیماری در کرمانشاه از چند هفته گذشته شاهد سیر کاهشی شیوع بیماری در استان هستیم.

او گفت: با اعمال محدودیت ها و رعایت جدی پروتکل ها، پس از گذشت ۱۰۵ روز بار دیگر میزان فوتی‌های ناشی از کووید ۱۹ در استان کرمانشاه به صفر رسید که جای خوشحالی دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه : همچنان محدودیت تردد شبانه در شهرهای استان اعمال می شود و در شرایط زرد شیوع بیماری کرونا مشاغل گروه یک، ۲ و سه می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

او گفت: احتمال بروز پیک چهارم بیماری کرونا در دی ماه وجود دارد و اگر مردم بار دیگر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی توجه شوند، این مساله می تواند استان را در وضعیت قرمز قرار دهد.

به گفته او، پیک چهارم بیماری شدیدتر است و در صورتی که بار دیگر وضعیت شیوع بیماری کرونا قرمز شود شاهد بروز خسارت های مالی و جانی بسیاری خواهیم بود.

۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید