اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: ۶ شهرستان کرمانشاه آبی شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: ۶ شهرستان کرمانشاه آبی شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه وزارت بهداشت به تازگی رنگ آبی به معنی کم خطر را در رنگ‌بندی شیوع کرونا قرار داده است، گفت: اکنون ۶ شهرستان استان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، دکتر محمودرضا مرادی روز شنبه در حاشیه نشست ستاد کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: این شهرستان ها شامل قصرشیرین، دالاهو، اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، روانسر و هرسین است.

وی افزود: شهرستان های کرمانشاه، جوانرود، سرپل‌ذهاب، صحنه، گیلانغرب، سنقرو کلیایی، کنگاور و پاوه نیز اکنون در وضعیت زرد به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شهرهای آبی مانند دیگر شهرهای زرد و نارنجی و قرمز، محدودیت تردد شبانه برقرار است و تنها تفاوت این شهرها با شهرهای وضعیت زرد در فعالیت اصناف است.

دکتر مرادی افزود: در شهرهای آبی اصناف و مشاغل گروه چهار هم می توانند فعالیت کنند و عملا در این شهرها فعالیت برای تمام مشاغل و صنوف آزاد است.

وی تصریح کرد: این آزادی فعالیت تمام مشاغل به معنای لغو پروتکل های بهداشتی نیست و مردم و اصناف کماکان باید پروتکل های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

به گزارش ایرنا، براساس رنگ بندی های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت رنگ سفید به معنی بی خطر، آبی کم خطر، زرد خطر متوسط، نارنجی پرخطر و قرمز خیلی پرخطر هستند.
۲۱ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید