اخبار

دورهمی‌های خانوادگی بلای جان مردم در روز‌های کرونایی

دورهمی‌های خانوادگی بلای جان مردم در روز‌های کرونایی

رییس بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیشتر مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها افرادی هستند که بی توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دورهمی‌های خانوادگی حاضر شده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، دکتر وزیری با بیان اینکه وضعیت موجود استان شکننده است، افزود: اگردورهمی‌های خانوادگی بلای جان مردم در روز‌های کرونایی دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود در هفته‌های آینده شاهد شکل گیری موج چهارم کرونا در استان خواهیم بود.

وی اظهار داشت: شب‌های طولانی زمستان و تشکیل دورهمی‌های خانوادگی در این شب‌ها از مهمترین نگرانی‌های ما برای شیوع بیشتر کرونا است.

رییس بیمارستان گلستان با اشاره به افزایش مراجعه بیماران در چند روز گذشته به مراکز درمانی گفت: بیشترین افرادی که هم اکنون به بیمارستان مراجعه می‌کنند در محیط خانواده و دورهمی‌های خانوادگی گرفتار کرونا شده اند.

دکتر وزیری با تآکید بر اینکه عادی انگاری بیماری می‌تواند موج چهارم کرونا را در پی داشته باشد، افزود: ماسک زدن باید به یک رفتار اجتماعی تبدیل شود و نباید با این جمله که از «ماسک زدن خسته شده ایم» ان را کنار بگذاریم، چرا که تبعات جبران ناپذیری به همراه دارد.

وی به برگزاری جلسات اداری در روزهای کرونایی هم اشاره کرد و گفت: بهتر است در این شرایط جلسات به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی برگزار شود، اما اگر حضور افراد ضروری است باید جلسات با حضور نفرات کمتر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

رییس بیمارستان گلستان همچنین خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ موردی از کرونای انگلیسی در استان کرمانشاه مشاهده نشده است.
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید