اخبار

شناسایی مبتلایان به ویروس جهش یافته انگلیسی در کرمانشاه ۲برابر شد

شناسایی مبتلایان به ویروس جهش یافته انگلیسی در کرمانشاه ۲برابر شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه از ۲برابر شدن شناسایی مبتلایان به ویروس جهش یافته انگلیسی در استان خبر داد و گفت: مبتلایان در شهرستان‌های کرمانشاه و گیلانغرب شناسایی شده‌اند.

دکتر ابراهیم شکیبا به تشریح وضعیت بیماران کرونای جهش یافته موسوم به انگلیسی از ابتدا تا پایان هفته گذشته پرداخت و افزود: در شهرستان کرمانشاه، خانم مبتلای سرپایی که از رهگیری او ۲ فرزند این خانواده مثبت انگلیسی شناسایی شدند هر دو بیمار سرپایی هستند و بستری نشده‌اند و برای ۲۰۰ نفر از اطرافیان بیمار رهگیری و نمونه‌گیری انجام شده است.

وی اظهار داشت: یک مرد بیمار که در حال حاضر در بیمارستان بستری است و برای ۳۰ نفر از اطرافیان بیمار رهگیری و نمونه‌‍گیری انجام شده که موردی شناسایی نشده است.

وی همچنین گفت: خانم بیمار که بستری بوده و در روز ۱۶ اسفند فوت گردید که از ۳۱ نفر از اطرافیان بیمار رهگیری و نمونه‌گیری انجام شده است.

او توضیح داد که سه خانم مبتلای دیگر که هر سه سرپایی بوده و بستری نشده‌اند از نظر کرونای انگلیسی مثبت اعلام شدند و اکنون در منزل ایزوله هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه در ادامه به شناسایی مبتلایان در شهرستان گیلانغرب نیز اشاره کرد و گفت: یک مرد بیمار بستری که از پیگیری و رهگیری اطرافیان و نمونه گیری از ۹۵ نفر افراد در تماس با وی، سه بیمار کرونا جهش یافته دیگر شناسایی شد که یک خانم از آنان بستری و یک خانم و آقای دیگر نیز سرپایی هستند.

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید