اخبار

هشدار دکتر مرادی: با افزایش بیمار مواجه هستیم!

هشدار دکتر مرادی: با افزایش بیمار مواجه هستیم!

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ بیمار مشکوک به کرونا یعنی حدود هر ۲۰ دقیقه یک بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر "محمودرضا مرادی" افزود: این افزایش، تعداد بیماران مبتلا را به ۱۷۷ نفر رساند که نشانگر افزایش ۳۴ نفری نسبت به روز قبل از آن است.

وی افزود: ثبت سه مورد فوت در روز اول سال، عدد بزرگتری را نسبت به روزها و هفته های گذشته نشان می دهد.

وی با اشاره به افزایش سه برابری مثبت شدن تست های بیماران سرپایی گفت: هر چقدر که تعداد بیماران سرپایی مثبت بیشتر شود، مدتی بعد تعداد افراد بستری در بیمارستان ها افزایش می یابد.

دکتر مرادی با تبریک سال نو از مردم خواست که توجه به سلامت خود را در اولویت قرار دهند و دید و بازدیدهای خود را مدیریت کنند و ضمن رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی، در صورت لزوم به خروج از شهر حتما از خودرو شخصی استفاده کنند و از استفاده از رستوران ها خودداری نمایند.

۱۰۹ بیمار جدید کووید ۱۹ در استان کرمانشاه شناسایی شدند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه‌روز گذشته ۹ بیمار بستری و ۱۰۰ بیمار مثبت سرپایی کووید ۱۹ در استان شناسایی شدند.

«مهدی محمدی» افزود: در شبانه‌روز گذشته ۶۷ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۲۹ نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.  

وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۷۷ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند.

۲ فروردین ۱۴۰۰ ۲۱:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید