اخبار

🔴هشدار دکتر مرادی : از خود و خانواده تان محافظت کنید !

🔴هشدار دکتر مرادی : از خود و خانواده تان محافظت کنید !
 
 
                          "به نام خدا"
 
 مردم شریف استان کرمانشاه!
 
همانگونه که شاهد هستید، در پی خیز کرونا در کرمانشاه، تعداد شهرستانهای استان که در وضعیت خطر به سر می برند، روز به روز بیشتر شده و این نشان دهنده ورود استان به پیک چهارم کرونا است‌.
 
حاصل مطالعات آزمایشگاهی نشان از گسترش ویروس جهش یافته در استان دارد، که با قدرت سرایت بسیار زیادتر و درگیر کردن سنین مختلف ، خطر بزرگی را برای همگان رقم زده است.
 
حال که شما عزیزان بیش از یک سال است با تبعات و محدودیت های کرونا، کم و بیش دست و پنجه نرم کرده ، زندگی خود را ولو به سختی گذرانده اید، اکنون که امیدهای ما برای تامین واکسن جهت افراد نیازمند بیشتر شده است، لازم است تا آن زمان، باز هم در اندیشه محافظت از خود و خانواده تان باشید.
 
اینجانب و همکارانم در ستاد مدیریت کرونا با درک حساسیت و خطر پیش رو، بار دیگر از همه شما می خواهیم با رعایت اصول بهداشتی همچون استفاده از ماسک، دوری از مکان‌های پر تردد، پرهیز از دورهمی و شرکت یا برگزاری هرگونه جشن، مراسم و آیین سنتی، مذهبی و خانوادگی و... به سلامت جامعه کمک کرده و سلامت خانواده خود را نیز مدیریت نمایید.
 
امیدوارم با رعایت همه جانبه شما، خدمتگزارنتان در نظام سلامت و همه سازمان‌های تلاشگر در اپیدمی کرونا، بتوانند وظیفه خود را در پاسداری از جان شما به خوبی به انجام رسانند.
 
                        ✔️دکتر مرادی
                          رئیس دانشگاه
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است
🆔@k_health
 
 
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۵:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید