اخبار

استاندار: پیک چهارم کرونا در کمین کرمانشاه است

استاندار: پیک چهارم کرونا در کمین کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه گفت: از یک ماه پیش هشدار دادیم که کرونای انگلیسی در کمین کرمانشاه است و هم اکنون با توجه به افزایش شهرهای قرمز در استان‌های همجوار، درگیر شدن با پیک چهارم کرونا دور از انتظار نیست.

به گزارش ایرنا، «هوشنگ بازوند» روز شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در سرسرای شهدای دولت استانداری، افزود: اگر درگیر پیک چهارم کرونا شویم نگرانی‌های جدی به وجود خواهد آمد و هزینه سنگینی پرداخت خواهیم کرد.

او از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواست تا نقشه راهش را بازنگری کند و پیش بینی های لازم را در نظر بگیرد.

بازوند افزود: هم اکنون هزار و ۵۰۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی در استان در نظر گرفته ایم اما با توجه به اینکه ورود به پیک چهارم کرونا دور از انتظار نیست امیدواریم با برنامه ریزی دقیق خسارت های کمتری پرداخت کنیم.

استاندار کرمانشاه متوسط بیماران بستری شده کرونایی در اسفند ماه را ۶۶ نفر اعلام کرد و گفت: متاسفانه آمار استان در حال افزایش است.

بازوند اشاره ای نیز به بازدید خود از شهرستان ها در ایام تعصیلات نوروز داشت و افزود: متاسفانه پروتکل های بهداشتی خیلی رعایت نمی شود و این موضوع باعث می شود تا محدودیت ها و ممنوعیت هایی را اعمال کنیم.

وی تاکید کرد: با اینکه می دانیم اعمال محدودیت ها باعث از دست رفتن تعدادی از مشاغل می شود اما سلامت مردم اولویت اول ماست تا بتوانیم از پیک چهارم عبور کنیم.
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید