اخبار

فرماندار: نگذاریم کرمانشاه دوباره قرمز شود/ همه باید نسبت به کرونا احساس خطر کنند

فرماندار: نگذاریم کرمانشاه دوباره قرمز شود/ همه باید نسبت به کرونا احساس خطر کنند

فرماندار کرمانشاه از مردم خواست با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه‌های بهداشتی نگذارند وضعیت کرونایی کرمانشاه قرمز شود.

فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه عادی انگاری جامعه در خصوص کرونا شرایط را به سمت سخت تر شدن می‌برد، اظهار کرد: وضعیت کرونایی کرمانشاه شدیدا شکننده بوده و احتمال قرمز شدن وضعیت شهرستان خیلی زیاد است، لذا از مردم در خواست می شود رعایت فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با اشاره به کم شدن میزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان کرمانشاه، گفت: از مردم تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند تا خدای نکرده گرفتار موج جدید کرونا که شدیدا خطرناک هم شده، نشویم.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع موج انگلیسی کرونا و سرایت بالا و کشندگی بیشتر آن ضرورت دارد.

رنجبر با بیان اینکه هر نوع تجمع و دورهمی احتمال شیوع کرونا را تشدید می کند، گفت: از خانواده‌ها و افرادی که در نوروز مسافرت داشته‌اند و یا پذیرای مهمان بوده‌اند، تقاضا می‌شود از حضور در دورهمی‌ها و تجمعات صرف نظر کنند، چون احتمال ناقل بودن آنها زیاد است.

فرماندار کرمانشاه با احساس خطر در مورد احتمال تغییر وضعیت و قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان، گفت:در صورتی که شرایط کرونایی شهرستان قرمز شود، ناچار به بازگرداندن محدودیت ها برای حفظ سلامت مردم خواهیم شد، لذا از اقشار مختلف مردم انتظار داریم استفاده از ماسک را برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری جدی بگیرند.

طبق آخرین اعلام صورت گرفته، کرمانشاه هم اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید