اخبار

کشف و توقیف 5800 قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری

کشف و توقیف 5800 قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری

رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو از کشف و توقیف 5800 قلم داروی غیرمجاز از یک مغازه عطاری در شهرستان جوانرود خبر داد.

دکتر کیومرث رحیمی با اعلام این خبر گفت: در روز چهارشنبه 18 فروردین ماه اکیپ کارشناسان این اداره به همراه مأمورین محترم پلیس امنیت عمومی شهرستان جوانرود، ‌طی بازدید از یک عطاری 5800 قلم انواع داروهای قاچاق ،‌تقلبی ، خارج از شبکه رسمی توزیع و دست ساز از یک مغازه عطاری در شهرستان جوانرود کشف و توقیف کردند.

وی افزود: صاحب مغازه برخی از داروها را در خودرویی که مقابل مغازه پارک شده بود نگهداری کرده و در هنگام فروش از محل جاساز خارج می کرد که خودرو حسب دستور مقام محترم قضایی بازرسی و مقدار قابل توجهی دارو در آن مشاهده گردید که جملگی داروها توقیف شد.

وی تصریح کرد: پرونده این کشف جهت طی کردن مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

دکتر رحیمی خاطرنشان ساخت: عطاری ها فقط مجاز به عرضه انواع گیاهان و عرقیات می باشند و عرضه هرگونه دارو، انواع داروهای دست ساز و خارج از شبکه رسمی توزیع، داروهای مخدر و روانگردان و نیز اقدامات پزشکی در عطاری ممنوع است. همشهریان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره 08334278541  بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم به عمل آید.

۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید