اخبار

استاندار کرمانشاه:با همکاری و همراهی مردم و مسئولان از این پیک سخت عبور خواهیم کرد ​

استاندار کرمانشاه:با همکاری و همراهی مردم و مسئولان از این پیک سخت عبور خواهیم کرد ​
 
استاندار کرمانشاه در جلسه امروز ستاد استانی کرونا که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد گفت:با حمایت و مساعدت ویژه وزیر بهداشت ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به صورت فوری جهت بازسازی و تعمیرات بیمارستان سینا و اضافه شدن ۱۲۰ تخت جدید به ظرفیت درمانی استان اختصاص یافت که این بیمارستان برای بحرانها به صورت ویژه تجهیز شود.
 
مهندس بازوند گفت: از تلاش ها و پیگیری های ویژه دکتر نمکی و خانواده بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا و عبور از پیک چهارم سپاسگزارم. 
 
وی اظهار داشت: حضور میدانی وزیر بهداشت در استانهای مختلف و نظارت مستقیم برروند انجام اقدامات درمانی و پیشگیرانه کار بسیار مطلوبی است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب عملکرد کادر درمان و سلامت بسیار درخشان و جهاد فی سبیل الله است.
 
او گفت: رییس جمهوری بارها به این نکته اشاره داشته است که خدمات ارزنده کادر درمان در تاریخ ماندگار می شود و این ایثارگری ها و فداکاری ها ثبت خواهد شد.
 
بازوند گفت:استان کرمانشاه مانند همه استانها از موج چهارم شیوع کرونا در امان نبوده ولی براساس نقشه راه تدوین شده از اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون در مواجهه با هر مرحله پیش بینی های لازم صورت گرفته و بازنگری اقدامات اصلاحی لازم را انجام داده ایم.
 
وی اظهار داشت: تلاش ها و مساعدت ویژه مهندس زنگنه وزیر نفت در تأمین ۱۶ دستگاه ونتیلاتور مورد نیاز استان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
 
استاندار کرمانشاه عنوان کرد:درپیک چهارم براساس نقشه راه تدوین شده نسبت به توزیع و تجهیز امکانات درهمه شهرستانها اقدام شد و مانند گذشته بار اصلی خدمات دیگر در مرکز استان نیست و امکان ارائه خدمات مطلوب درمانی بیش از گذشته فراهم شده است.
 
وی همچنین افزود: ۲۰ میلیارد تومان دیگر توسط خیران حوزه سلامت برای خرید تجهیزات درمانی از جمله سی تی اسکن در استان  اختصاص داده می شود .
 
بازوند گفت: به طور قطع تنها با همکاری و همراهی مردم و مسئولان از این پیک سخت عبور خواهیم کرد و برخود وظیفه می دانم از مردم عزیز، اصناف و بازاریان و اقشار مختلف که در این بحران با اینکه به لحاظ معیشت و اقتصاد هم دچار خسارت می شوند صمیمانه تشکر کنم و از کادر بهداشت و درمان نیز که از جان خود برای سلامت مردم می گذرند تقدیر نمایم.
 
 
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۰۰:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید