اخبار

پیام معاون امور بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت هفته سلامت؛

پیام معاون امور بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت هفته سلامت؛
 
 
هفته ای که با همراهی شما رنگ سلامت به خود خواهد گرفت...
 
 
◀️ در این پیام آمده است؛
 
                   « به نام خدا »
 
اول تا هفتم اردیبهشت ماه هر سال در کشور به نام هفته سلامت نامگذاری شده است و امسال نیز این هفته با شعار «ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر» اجرا خواهد شد.
 
آنچه در سال های اخیر دوچندان مورد تاکید مدیران، کارشناسان و سیاستگذران حوزه های گوناگون بهداشت و درمان قرار گرفته است و بلا استثناء، همگان متفق القول بدان باور دارند، لزوم مشارکت، مسئولیت پذیری و هم افزایی همه افراد در تامین سلامتی جامعه در کنار خدمات نظام سلامت است! 
 
بی‌شک بدون همراهی و همدلی آحاد مردم، هیچگاه قطار سلامت به ایستگاه و سرمنزل مقصود نخواهد رسید و با توقف آن، کیفیت زندگی و بالندگی هر جامعه با مشکلات جدی و عدیده رو‌ به رو خواهد شد. 
 
به همین سبب،‌ "هفتۀ سلامت" فرصتی مغتنم برای تاکید بر اهمیت، سهم بسزا و جایگاه بسیار ارزشمند "سلامت" در تحقق اهداف، رشد و بالندگی هر جامعه و همچنین کوشش و ممارستی در جهت تامین سلامتی با مشارکت مردم در همراهی با نهادهای دولتی است.
 
همچنان که یکایک شما بزرگواران اطلاع دارید، استان و دیار عزیزمان، با هجوم سهمگین ویروس هولناک کرونا مواجهه شده است و آنچه این‌روزها بهار را بر کام بسیاری تلخ و به رنگ ماتم و خزان کرده است، وداع جانسوز با عزیزان در پی ابتلا به این ویروس است!
 
همشهریان عزیز! امسال که هفته سلامت با شیوع ویروس کرونا عجین شده است، دوچندان اهمیت همراهی و همدلی شما در مسیر برقراری سلامت و مقابله با این ویروس بی رحم نمایان است و باور داشته باشید، در صورت عدم مشارکت همگان با خادمان سلامت در این راه، آنچه قطعی است، به شماره افتادن نفس ها و تکمیل شدن یکی پس از دیگری تخت های بیمارستانی از بیماران کووید و چشمان گریان مردمان دیارمان در حسرت دیدار دوباره عزیزانشان است!
 
هم‌استانی های گرانقدر! باور داشته باشید در کنار فداکاری و از خودگذشتگی بی‌نظیر کادر بهداشت و درمان، با مشارکت حداکثری شما در رعایت پروتکل های بهداشتی کوچک و ساده ای همچون استفاده از ماسک و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری، اتفاقات بزرگی رقم خورده و موج های سهمگین کرونا فروکش کرده و لبخند بهاری مهمان دوباره دیارمان خواهد شد! هفته سلامت تلنگری برای یادآوری نقش بسزای تک تک آحاد جامعه در برپایی یکپارچه نعمت سلامتی و مقابله با ویروس عالم گیر کروناست! هفته ای که با همراهی شما رنگ سلامت به خود خواهد گرفت...! 
 
در پایان ضمن تشکر از همراهی و حمایت های تمامی مدیران ارشد و یکایک مردم عزیز استان و همچنین همکاران تلاشگرم در گستره دانشگاه علوم پزشکی در سراسر واحدهای تابعه در مسیر مبارزه با کرونا از ابتدا تا به امروز، فرارسیدن هفته سلامت ۱۴۰۰ را تبریک گفته و با آرزوی سلامتی، سعادت و موفقیت های روز افزون برای همه از درگاه ایزد منان، امید دارم که همچنان با خدمات مجاهدانه و عاشقانه مدافعان سلامت و استمرار مشارکت و همدلی آحاد جامعه بر موج های سخت کرونا فائق آییم. 
 
           دکتر ابراهیم شکیبا 
        معاون امور بهداشت دانشگاه 
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/2203
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید