اخبار

جانبازان گیلانغربی علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند

جانبازان گیلانغربی علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند

رییس مرکز بهداشت گیلانغرب گفت: ۲۸۰ نفر از جانبازان بالای ۵۰ درصد و شیمیایی این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

جعفر یارمرادیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای اردیبهشت واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و اعضای سازمان نظام پزشکی به اتمام می‌رسد و طبق دستورالعمل صادر از وزارت بهداشت پس از آنها دیگر گروه‌های هدف واکسینه خواهند شد.

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۵۸ نفر از کادر درمان گیلانغرب علیه بیماری کووید ۱۹ طی چهار مرحله واکسینه شده و امروز نیز مرحله آخر واکسیناسیون کادر درمان انجام می‌شود.

رییس مرکز بهداشت گیلانغرب گفت: مرحله اول واکسیناسیون جانبازان شیمیایی و بالای ۵۰ درصد از امروز با همراهی بنیاد شهید به تعداد ۲۸۰ نفر شروع شده و بیش از هفت تیم برای این منظور در سطح شهرستان فعال است.

یارمرادیان یادآور شد: واکسیناسیون جانبازان بالای ۵۰ درصد و شیمیایی ‌طبق لیست اولویت بندی شده بنیاد شهید بتدریج توسط تیم‌ها نجام می‌شود.

رییس مرکز بهداشت گیلانغرب اضافه کرد: دیروز ۳۲ مورد مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان شناسایی شد و اکنون ۲۵ نفر در بیمارستان الزهرا (س) بستری و هشت نفر نیز در سایر بیمارستان های استان تحت مراقبت قرار دارند.

یارمرادیان ادامه داد: روز گذشته یک فوتی نیز به شمار فوتی های ناشی از کرونا در گیلانغرب اضافه شد.

او از مردم و اصناف خواست همراهی و همکاری لازم را با ستاد کرونا داشته باشند تا شاهد عبور از این موج و فروکش کردن آن باشیم چون اکنون گیلانغرب در شرایط فوق قرمز قرار دارد.
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید