اخبار

بخش جدید کرونایی در بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب راه‌اندازی شد

بخش جدید کرونایی در بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب راه‌اندازی شد

رییس مرکز بهداشت گیلانغرب با اعلام اینکه تخت‌های بخش کرونایی بیمارستان الزهرا (س) این شهرستان تکمیل شده است، گفت: باتوجه به افزایش تعداد بستری‌ها و مراجعه‌کنندگان مجبور به خالی کردن یک بخش دیگر بیمارستان و اختصاص آن به بیماران مبتلا به ویروس کرونا شده‌ایم.

«جعفر یارمرادیان» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۲۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این بیمارستان بستری و تحت مراقبت هستند.

وی اظهار داشت: بخش قبلی اختصاص یافته بیمارستان الزهرا (س) برای مبتلایان به ویروس کرونا ۲۰ تخت ظرفیت داشت که شب گذشته شمار بستری‌ها به ۲۷ تن رسیدند و به همین دلیل بخش دیگری را از بیمارستان به کرونا اختصاص دادیم.

رییس مرکز بهداشت گیلانغرب گفت: این شهرستان از نظر ابتلا به ویروس کرونا وضعیت خوبی ندارد و از همه مردم می خواهیم که استفاده از ماسک را به شکل صحیح در بیرون از منزل جدی بگیرند چون ماسک پوشش محافظتی بسیار خوبی در برابر ویروس کرونا است و باعث کاهش ابتلای افراد به این ویروس می شود.

یارمرادیان ادامه داد: از مردم درخواست داریم تجمعات، دورهمی ها و مهمانی ها را تعطیل کنند و در آیین های خاکسپاری شرکت نکنند چون خاکسپاری ها و حضور در دورهمی ها دلیل اصلی ابتلای افراد به ویروس کرونا در این شهرستان است.

او گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون از مجموع ۳۵۷ نمونه اخذ شده از افراد مشکوک به ویروس کرونا، تست ۱۰۲ نفر مثبت بود که شمار فوتی های این مدت نیز سه تن بوده است.

رییس مرکز بهداشت گیلانغرب از مردم خواست تا رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیر ضروری و از همه مهم تر استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی اظهار داشت: از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا در شهرستان گیلانغرب تاکنون از مجموع هفت هزار و ۶۲۱ نمونه گیری انجام شده آزمایش ۲ هزار و ۳۹ نفر مثبت بوده که از این تعداد ۷۴ تن جان باخته اند.
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید