اخبار

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز کارگر

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز کارگر
 
 دکتر محمود رضا مرادی  در پیامی ضمن تقدیر از کارگران ، روز کاگر را تبریک گفت.
 
 متن پیام به این شرح است:
 
              «به نام خدا»
 
در مجموعه بزرگ دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، رده های مختلف با وظایف متنوع و متعدد در کنار همدیگر و در راستای هدف مهم و مقدس حفظ و ارتقای سلامت و توسعه دانش حوزه پزشکی فعالیت نموده و هر کدام در شکل دهی قطعه ای از این نظام پیچیده ، موثر هستند.
 
در کنار رده های تخصصی ، اداری،  آموزشی و خدماتی، در تمامی مراکز ، عزیزانی نقش آفرینی می نمایند که بار مهمی از این زنجیره یعنی بخش های کارگری را بر دوش می کشند.
 
امروز ، ۱۱ اردیبهشت که با عنوان روز کارگر شناخته می شود ، برای همه ما فرصت قدرشناسی از این زحمت کشان و همکاران عزیزی است که با جان و دل و درک اهمیت خود در نظام سلامت عزتمندانه و ایثارگرانه خدمت می کنند.
 
در طی بیش از یک سال گذشته فداکاری این افراد دلسوز، به ویژه در بیمارستانها برای تامین نیازمندی های بخش های کرونا علی رغم مخاطرات آن را نمی توان فراموش کرد و به عنوان مثال به تهیه و جابه جایی حجم عظیمی از کپسولهای اکسیژن ، پشتیبانی های فنی و تأسیساتی و خدماتی در این مراکز اشاره کرد.
 
امیدوارم خداوند به این دستهای مقدس که پیامبر (ص) بر آن بوسه زده است و به این تن های رنج کشیده اما پر افتخار ، صحت و سلامت عطا نموده و خانواده عزیزشان را از بلا و بیماری مصون فرماید.
 
                      دکتر مرادی 
                    رئیس دانشگاه
 
 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است
🆔@k_health
 
 
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید