اخبار

حدود یک هزار نفر در سرپل‌ذهاب علیه کرونا واکسینه شدند

حدود یک هزار نفر در سرپل‌ذهاب علیه کرونا واکسینه شدند

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: ۹۸۹ نفر در این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده و واکسیناسیون بر اساس اولویت بندی و اعلام وزارت بهداشت برای گروه‌های هدف ادامه دارد.

دکتر محسن مرادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع افرادی که واکسینه شده‌اند، ۲۷۰ نفر کادر درمان، ۲۴۰ نفر کادر بهداشت، ۶۵ نفر جانباز، ۳۲ نفر از پزشکان آزاد و دندانپزشکان، ۲ نفر از کارکنان آرامستان و ۳۸۰ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال هستند.

وی اظهار داشت: در ادامه بیماران دارای بیماری زمینه‌ای و خاص واکسینه می‌شوند و واکسیناسیون کل جمعیت طبق اولویت و به ترتیب انجام خواهد شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: جهت تزریق واکسیناسیون با هر گروه سنی تماس گرفته می‌شود از این رو مردم با همکاران بهداشت و درمان همکاری و طبق زمان اعلام شده، مراجعه کنند.

وی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم تا زمانی که کل جمعیت کشور علیه ویروس کرونا واکسینه شوند حتما دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و در بیرون از منزل از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

مرادی اضافه کرد: همچنان وضعیت کرونایی شهرستان قرمز بوده لذا مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند که توصیه می‌کنیم همه افراد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، زدن ماسک همکاری لازم در جلوگیری شیوع این بیماری داشته باشند.

وی یادآور شد: همچنین گروه‌های شغلی ۲، ۳، ۴ با تعطیلی واحد صنفی خود نهایت همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا را داشته باشند.
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید