اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز معلم

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز معلم
 
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در پیامی روز معلم را تبریک گفت.
 
 
به نام خدا 
 
از آنجا که رخداد پاندمی کرونا را شاید بتوان بزرگترین اتفاق قرن در زمینه سلامت مردم دانست ، مختصات و مقتضیات این موضوع را  نیز می توان منحصر به فرد و نادر توصیف کرد.
 
به عنوان مثال کسی از ما به یاد ندارد که حوزه آموزش بدین صورت دچار تنش شده و با تغییر شیوه و رویکرد، آن هم با این وسعت مواجه شده باشد.
 
این چالش وسیع ، جدی و همه گیر ، از دیگر سو میدان بزرگی را فراهم نمود تا ما به عنوان دانشجو،  مدرس یا ارائه دهنده خدمات سلامت، تمامی آموخته ها ، سوگندها ، اخلاقیات و انسان دوستی های خود را متجلی کنیم.
 
این روزها و شب های سخت ، در سایه لطف خدا و دانشی که در نهاد بشر نهاده است، خواهد گذشت ، اما نمی‌توان فکر کرد که تاریخ و حافظه تاریخی مردم، رشادت های جانانه مدافعان سلامت را فراموش کند.
 
نمی توان فراموش کرد همت دانشجویانی را که فراتر از خطرهای بالقوه ابتلا به بیماری ،در عرصه کار و خدمت به بیماران مبتلا به کرونا ، کارآزموده و متبحر شده و جسم و روح شان را در این کوره ، آب دیده و قدرتمند ساختند.
 
 نمی توان فراموش کرد اساتیدی را که در زمینه تخصصی خود برای شناخت ، تشخیص،  مبارزه ، مداوا و نجات جان بیماران آلوده به ویروس، تلاش کردند و هرچند که اکثریت آنان خود در دام بیماری گرفتار شدند ، اما شب ها و روزها را به تحقیق و کنکاش و کوشش سپری کردند و فرشته نجات بیماران شدند.
 
نمی توان فراموش کرد که اساتید ما نه با سخن و کلام ، که با رفتار و منش ، الگوهای اخلاق مداری و نوع دوستی شدند و دانشجویان ما به بلوغ الهام بخش و امید آفرینی برای آینده حوزه پزشکی و سلامت بدل شدند.
 
۱۲ اردیبهشت؛  سالروز شهادت استاد شهید دکتر مطهری و روز معلم همه ساله روزهای در کنار هم بودن و جشن گرفتن به افتخار اعضای محترم هیات علمی بوده است،  لبکن این دومین سالی است که دور از هم، اما با قلب‌هایی به هم پیوسته و همگرا ، این روز را پاس می داریم و برای سالها و روزهای بهتر دعا می کنیم.
 
روز معلم را از عمق جان به شما اساتید عزیز تبریک و شادباش می گویم و صادقانه می گویم که بودن در کنار شما که ستون‌های مستحکم برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستید ، برای ما افتخار بزرگی است که نمی توان با هیچ ما به ازای دیگر آن را تفسیر کرد و یا بر شمرد.
 
در پایان آرزوی خود را که همانا سلامت و موفقیت پیوسته و روز افزون شماست ، بیان کرده و از خداوند بزرگ می خواهم به وجود نازنین و عزیز شما توانایی دوچندان عطا فرماید تا بتوانیم کماکان مدافع و پاسدار سلامت مردمی باشیم که به ما اعتماد کرده اند و فرزندان این دانشگاه را به گونه ای تربیت نماییم تا چشم انداز فردا ، روشن تر ، علمی تر و اخلاقی تر باشد.
 
 
دکتر مرادی 
رئیس دانشگاه
 
https://t.me/k_healthmedia/2252
 
🆔️@k_health
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید