اخبار

بهبود شاخص ها با سرمایه گذاری روی ماماها

بهبود شاخص ها با سرمایه گذاری روی ماماها
 
رییس دانشگاه در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ماما را به این فرشتگان سپید پوش تبریک گفت:
 
                      "به نام خدا"
 
همه ساله در میانه اردیبهشت ماه ، همزمان با فصل شکوفایی و زایش طبیعت ، روز جهانی ماما گرامی داشته می شود . این تقارن زیبا یادآور جایگاه حرفه مامایی در رشد ، بالندگی و سلامت نسل های مختلف جامعه است.
 
نقش جامعه خدوم مامایی در بهبود کیفیت زندگی مادران و نوزادان غیرقابل انکار است. همین موضوع دلیل انتخاب شعار امسال روز جهانی ماماست که بر مرور روند بهبود شاخص های سلامت مادران و نوزادان دنیا با توجه به نقش و جایگاه ماماها در این روند تاکید می نماید.
 
ماما یکی از ارکان مهم نظام سلامت کشور در عرصه های مختلف بهداشت ، درمان و آموزش است و بی تردید تعهد و مسئولیت پذیری آنان در تمام ایام بخصوص شرایط کنونی همه گیری بیماری کووید۱۹ برای مراقبت از بنیان خانواده بر کسی پوشیده نیست.
 
بدینوسیله روز جهانی ماما را تبریک گفته ، سلامتی و توفیق روزافزون این قشر نجیب و دلسوز را در تمام عرصه های خدمت به مردم از درگاه خداوند متعال خواستارم .
 
با یاد کردن از تلاش های ارزشمند ماماها به ویژه در نجات جان مادران مبتلا به کووید در طی بیش از یک سال گذشته، امیدوارم با همت بیشتر این دسته از همکاران گرامی،  بیش از پیش شاهد درخشش و ایفای نقش موثر آنان در مسیر سلامت جامعه باشیم.
 
                       دکتر مرادی 
                     رئیس دانشگاه
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است
🆔@k_health
 
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید