اخبار

تیم واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه تشکیل شد

تیم واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه تشکیل شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تشکیل تیم واکسیناسیون در معاونت بهداشتی دانشگاه خبر داد و گفت: فرآیند واکسیناسیون با نظارت جدی و حداکثری و طبق دستورالعمل‌های ارسالی وزارت بهداشت و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در نشست مشترک معاون بهداشتی دانشگاه و مدیران ارشد گروه های مختلف این معاونت افزود: واکسیناسیون امری مهم و اقدامی بزرگ در حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا است.

وی تاکید کرد: مدیران شبکه ها باید در راستای اجرای هر چه بهتر و دقیق تر واکسیناسیون احساس مسوولیت مضاعفی داشته باشند و برای اجرای شایسته آن از حداکثر ظرفیت همکاران بهداشتی استفاده شود.  

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همکاران گرانقدر باید با تمام توان خود و با عزمی جهادی برای اطلاع رسانی و اجرای برنامه واکسیناسیون تلاش کنند و نباید هیچ یک از هم استانی های ما، چه در مرکز کرمانشاه، چه در دل روستایی در دورترین نقطه مرزی استان سرگردان شود و یا به هر دلیلی از واکسیناسیون جا بماند.

وی افزود: مدیریت زمان و مکان در خصوص تزریق واکسیناسیون انجام شود و نباید هیچ‌گونه دپویی صورت گیرد و به سرعت باید واکسن کرونا براساس پروتکل های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت به گروه‌های هدف تزریق شود و تمام سعی ما این است که هیچ ازدحامی در هنگام تزریق واکسن ایجاد نشود.

دکتر شکیبا اظهار داشت: از افراد معتمد و بزرگ منطقه در هر شهر درخواست می کنیم که در خصوص انجام واکسیناسیون و آگاهی بخشی به مردم و تشویق آنها جهت واکسینه شدن و حضور به موقع در مراکز بهداشتی، با نیروهای بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید