اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: مرکز سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: مرکز سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

مرکز سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
کرمانشاه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بحث سلول‌های بنیادی و طب بازساختی یکی از رویکردهای مهم آینده این دانشگاه است، گفت: مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به عنوان یکی از نیازهای مهم و ضروری در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ دکتر «محمودرضا مرادی» عصر دوشنبه در نشست بررسی ریز فضاهای مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، افزود: مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در کرمانشاه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و در چهار طبقه راه اندازی خواهد شد و تمام تجهیزات و امکانات لازم برای فعالیت در زمینه سلولی مولکولی و سلول‌های بنیادی برای این مرکز پیش بینی شده است.

او گفت: تاکنون تلاش های فراوانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی انجام شده است.

وی اضافه کرد: اما با وجود زحمات و فعالیت های صورت گرفته در سال های اخیر به دلیل نبود زیرساخت های لازم پیشرفت چشمگیری در این زمینه نداشته ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: آینده پزشکی به سمت سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی پیش می رود و با توجه به اهمیت این مساله باید همه با هم و دور از بخشی نگری و با یک هدف واحد کار کنیم.

وی گفت: با بهبود زیرساخت ها و بهره برداری از این مرکز در آینده هم به استان و هم کشور کمک خواهد کرد.

مرادی با تاکید بر اینکه باید تمام توان برای تسریع در روند احداث پروژه بکار گرفته شود، افزود: ارایه گزارش کامل اقدامات انجام شده در مراحل مختلف اجرای پروژه حمایت های بیشتر دانشگاه در راه اندازی این مرکز را در پی خواهد داشت.


۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید