اخبار

فعالیت ۱۱۷ مرکز در استان کرمانشاه برای تزریق واکسن کرونا

فعالیت ۱۱۷ مرکز در استان کرمانشاه برای تزریق واکسن کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد: در حال حاضر ۱۱۷ مرکز روستایی و شهری در استان کرمانشاه برای تزریق واکسن کرونا فعال است و ۳۴ مرکز تجمیعی نیز در این رابطه در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر ابراهیم شکیبا در نشست ستاد مدیریت واکسن کرونا گفت: از این تعداد ۱۷ مرکز فعالیت ۱۱۷ مرکز در استان کرمانشاه برای تزریق واکسن کروناشهری و ۱۸ مرکز روستای در شهرستان کرمانشاه در حال فعالیت هستند و ۸ مرکز تجمیعی نیز در این شهرستان مشخص شده است.

وی افزود: در هریک از مراکز تجمیعی یک پزشک به همراه حداقل ۱۰ تیم سه نفره که شامل یک نفر واکسیناتور و ۲ نفر جهت ثبت در سامانه می‌باشد، کار واکسیناسیون کرونا را بر عهده خواهند داشت.

دکتر شکیبا خاطرنشان کرد: ۸ منطقه در شهر کرمانشاه به منظور سهولت دسترسی عموم به مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا مشخص شده است که این مراکز شامل نمایشگاه بین المللی واقع در پارک شاهد، سالن ورزشی دانشکده بهداشت، سالن ورزشی شرکت توزیع برق واقع در روبری میدان بار، سالن ورزشی تقوا در محله رفعتیه، سالن ورزشی امام علی (ع) در شهرک جهاد، سالن ورزشی ولایت در الهیه، سالن ورزشی کارگران در محله رودکی و سالن ورزشی شهرک پردیس است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: امیدواریم با راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه، تزریق واکسن کرونا بر اساس پروتکل‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، با شرایط بهتر، بدور از ازدحام و با سرعت عمل بیشتری صورت گیرد.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۶۴ هزار دُز واکسن تحویل استان شده که بیش از ۴۸ هزار دُز آن تزریق شده است.
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید