اخبار

🌺 پیام تبریک رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به مناسبت عید سعید فطر

🌺 پیام تبریک رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به مناسبت عید سعید فطر
 
                  ▫️ به نام خدا ▫️
 
 روزهای پر برکت و شبهای پر نعمت ماه مبارک رمضان،  این فرصت بی نظیر خداشناسی و خودسازی ، با رسیدن به عید شکوهمند رمضان ، جشن سربلندی و سپاس پروردگار در میزبانی شهر خیر و احسان ، به پایان رسید.
 
 در تمام این شبها و روزها ، چه در رمضان امسال ، چه سالهای گذشته و همواره ، همکاران ما در بخش های سلامت در کنار نیایش پروردگار،  به تیمارداری بندگانش پرداختند و در کنار روزه ، لبهای خشکیده بیماران را از نوع دوستی خود سیراب کردند. 
 
 اما این دومین سالی است که حجم فعالیت کادر درمان و بهداشت و همه مدافعان سلامت به واسطه جهانگیری کرونا ، بیش از پیش بوده و در محیط های سخت، با دلهره های جانکاه و شرایط دشوار ، به عبادت خالق و پاسداری از جانهای مردم پرداختند.
 
 امسال چه شبهای قدر پر قدری بود که در آن همکاران ما تا سحرگاه ، بر بالین بیماران بیدار ماندند و ثواب هزارماه این عبادت عملی را از آن خود کردند. به راستی چنین پاداشی گوارای وجودشان باد.
 
 به نمایندگی از این عزیزان از همه مردم میخواهم در نمازهای عید ، تبریک ها و شادمانه های این جشن بزرگ ، هچون گذشته اولویت را بر سلامت خود بگذارند که این تاکید دین مبین اسلام نیز هست که " ولا تلقوا بأیدیکم إلى التهلکة ، خود را به دست خود در هلاکت نیفکنید " .
 
 با شادباش عید فرخنده فطر به عموم مسلمانان به ویژه همکاران دانشگاهی و پاسداران سلامت در سراسر استان به ویژه در بیمارستان‌ها که در این شب عزیز کماکان به خدمت مشغول هستند، امیدواریم با دلهای نزدیک و دستانی که در این مقطع از هم دور شده اند ، تا ریشه کنی این ویروس مهاجم که جانهای بسیاری از هم استان‌های عزیزمان را متاسفانه گرفت، هم پیمان و هم افزا باشیم.
 
                   دکتر مرادی 
                  رئیس دانشگاه
 
 
 
 
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید