اخبار

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
رییس دانشگاه در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران این عرصه به شرح زیر تبریک گفت.
 
                        "به نام خدا"
 
در اپیدمی کرونا که به عنوان بزرگترین رویداد بهداشتی قرن، بر همه ابعاد زیست تاثیر گذاشت سه گانه حوزه سلامت، سازمان‌های دیگر و مردم شکل گرفت. 
 
در دو راس این مثلث، برنامه ریزی و اجرای دستورات بهداشتی و تصمیمات گسترده اجتماعی به طور فعال پیگیری شد و در دیگر راس آن مردم قرار داشتند تا با همکاری همگان و رعایت ملزومات جدید زندگی ، به جنگ ویروس ریزجثه اما، سرکش و وحشتناک کرونا بروند.
 
در همان آغاز و در این میان، فوریت مهم و تاثیر گذاری شکل گرفت و آن مدیاها یا واسطه های رسانه ای بودند تا در نقش اضلاع این سه گانه بتوانند آگاهی هایی را که روز به روز  بر آن افزوده شده و روزآمد می گردید، در اختیار مردم قرار دهند.
 
این مهم‌، خود یک جهاد رسانه ای را طلب می نمود تا به یک باره با تبدیل ناآگاهی به آگاهی و نگرش به باور که خود فراگرد پیچیده و زمان بری است، اقتضائات زندگی دوران کرونا را در جامعه تسری بخشند.
 
همزمان با سایر بخش های بهداشتی و درمانی،  این جهاد و حرکت وسیع و پویش کارآمد رسانه ای در سطح جامعه به خوبی شکل گرفت و به حق رسانه به یاری نظام سلامت و به ویژه بهداشت آمد که بخش عظیمی از آن بر همین آگاهی و عمل مردمی متکی است.
 
۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، روز روابط عمومی و اطلاع رسانی فرصتی است تا اینجانب با نگاه به ۱۵ ماه سخت گذشته ، بار دیگر و همانگونه که غالبا گفته ام، بر نقش روابط عمومی و رسانه ها تاکید کنم و از یاری آنان صمیمانه سپاسگزاری نمایم.
 
لذا با تقدیر از همه اهالی شریف رسانه و همکاران عزیزم در مجموعه روابط عمومی دانشگاه در سطح استان، به طور ویژه از تمامی مدیران و کارگزاران روابط عمومی همه سازمان‌ها و‌ نهادهای استان که هر کدام فراتر از چارچوب وظایف و حوزه عمل سازمان خود، به یک تریبون موثر سلامت تبدیل شدند و در این کوشش های جمعی، توام با حس عمیق مردم دوستی، با هنر و کارکرد تخصصی خود سهم مهمی را در هدایت افکار عمومی بر عهده گرفتند ، تقدیر کنم.
 
در پایان با ذکر این نکته که دفاع و مبارزه ما کماکان تداوم داشته و نیازمند مسلح شدن پی در پی به سلاح دانش و آگاهی است، امیدوارم با پایان بحران کرونا بتوانیم این هم‌پیمانی و شکوه همدلی را جشن گرفته و آنچنان که شایسته است از شما تشکر نماییم.
 
                      دکتر مرادی 
                             رییس دانشگاه
 
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید