اخبار

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان و کشور

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان و کشور
 
مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه گفت: در شبانه روز گذشته ۴۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۷۱ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.
 
به گفته وی تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر در استان کرمانشاه و مجموع جان باختگان ۱۸۱۹ نفر است.
 
وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۹۶ نفر  از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده اند.
 
هم اکنون ۴۹۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند .

 


فوت ۱۸۷ بیمار کووید۱۹در کشور/ شناسایی ۸۰۰۵ بیمار جدید

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۸۰۰۵ بیمار کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش وبدا، در این اطلاعیه آمده است: تا کنون دو میلیون و ۴۷۸ هزار و ۹۳۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۵۱ هزار و ۷۲۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۹۳۰ هزار و ۶۵۷ دُز رسید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از دیروز تا امروز ۱ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۷۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۲۳ هزار و ۸۸۷ نفر رسید.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۸ هزار و ۳۸۱ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۳۱۹ هزار و ۷۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

در پایان اطلاعیه اعلام شده است: چهار هزار و ۹۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۸ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۳۳۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است همچنین در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است
ID@k_health

 

 
 
۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید