اخبار

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دالاهو افتتاح شد

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دالاهو افتتاح شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دالاهو گفت: با حضور معاون فرماندار و جمعی از رؤسای ادارات و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان دالاهو و همزمان با انجام شروع واکسیناسیون گروه‌های هدف علیه ویروس کرونا، مرکز تجمیعی واکسیناسیون عمومی این شهرستان در سرسرای ورزشی دبیرستان «عصمتیه» افتتاح شد.

دکتر «رضا رضایی» عصر شنبه به ایرنا افزود: در شهرستان دالاهو ۲ مرکز تجمیعی، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی و ۳۶ خانه بهداشت در راستای طرح واکسیناسیون ملی کرونا براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت برای تزریق واکسن گروهای هدف تجهیز شده است.

وی اظهار داشت: مردم شهرستان دالاهو براساس برنامه زمانبندی وزارت بهداشت و طبق رده های سنی اعلام شده می توانند برای واکسیناسیون به مکان های اعلام شده مراجعه کنند.



شهرستان سرپل ذهاب در وضعیت قرمز قرار گرفت

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ‌بندی شهرستان‌های استان کرمانشاه را اعلام کرد که براساس این گزارش شهرستان سرپل‌ذهاب در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، گیلانغرب و جوانرود در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و روانسر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

هم‌اکنون ۴۲۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند و مجموع جانباختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۸۴۶ نفر رسیده است.
۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید