اخبار

آخرین آمار کرونا درکشور و استان اعلام شد

آخرین آمار کرونا درکشور و استان اعلام شد

براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا کنون سه میلیون و ۶۴۳ هزار و ۳۵۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵۲۲ هزار و ۷۰۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۳ دُز رسید.

به گزارش وبدا، در این اطلاعیه آمده است: از دیروز تا امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۸۸ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۱۳ هزار و ۱۳۶ نفر رسید.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۰ هزار و ۱۵۶ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۴۵۸ هزار و ۶۸۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

همچنین چهار هزار و ۱۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۹ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۵۴۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

براساس این اطلاعیه، تا کنون سه میلیون و ۶۴۳ هزار و ۳۵۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵۲۲ هزار و ۷۰۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۳ دُز رسید و در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

همچنین مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:در شبانه روز گذشته ۴۱ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۰۵ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

به گفته وی تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر در استان کرمانشاه شامل یک نفر در شهرستان هرسین ، یک نفر در شهرستان سرپل ذهاب و مجموع جان باختگان ۱۸۴۹ نفر است.

وی اظهار داشت:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و  ۱۳۰ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

هم اکنون ۴۳۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند .

#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا

 

اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است

🆔@k_health

 

 

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید