اخبار

زحمات کادر درمان به یاد خواهند ماند

زحمات کادر درمان به یاد خواهند ماند
 
سردار مرادی، جانشین فرماندهی سپاه استان کرمانشاه گفت: از جان افشانی و تلاش‌های کادر درمان در مبازره با بیماری کرونا که مجاهدانه از ابتدای شیوع این بیماری در جبهه سلامت جان خود را به میان گذاشتند تقدیر و تشکر می‌کنم و زحمات آنان برای همیشه به یاد خواهد ماند.
 
وی گفت: با توجه به وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و وجود محدودیت‌های مالی و اقتصادی موجود در کشور، با تلاش و زحمات عزیزان کادر درمان خوشبختانه نتایج خوبی در مقابله با این بیماری بدست آمده است. 
 
همچنین دکتر روشنی، معاون درمان دانشگاه نیز گفت: از همه عزیزان و تلاشگران عرصه بهداشت و درمان دانشگاه که در بیش از یکسال اخیر بطور مستمر در تلاش برای خدمت به بیماران در جبهه سلامت بودند، تقدیر و تشکر می‌کنم. 
 
به گفته وی با توجه به شاخص‌های موجود کشوری، استان کرمانشاه دارای کمترین میزان مرگ و میر، نسبت به بستری در بخش‌های ویژه بوده که این موضوع نشانگر کیفیت بالای خدمات درمانی در بیمارستان های استان بوده است. 
 
دکتر روشنی گفت:  امیدواریم با انجام واکسیناسیون گروه‌های مختلف جامعه هرچه زودتر این بیماری ریشه کن شده و آرامش به مردم بازگردد. 
 
گفتنی است در برنامه ای که در آمفی تئاتر بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد، از زحمات کادر درمان این مرکز توسط سپاه استان تقدیر به‌ عمل آمد. 
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است
ID@k_health
 
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید