اخبار

پذیرش دانشجو در دو مقطع Ph.D در دانشکده تغذیه و صنایع غذایی در مهرماه امسال

پذیرش دانشجو در دو مقطع Ph.D در دانشکده تغذیه و صنایع غذایی در مهرماه امسال
 
معاون آموزشی دانشگاه از پذیرش دانشجو در دو مقطع Ph.D در دانشکده تغذیه و صنایع غذایی در مهرماه امسال خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر خزایی صبح امروز دهم خرداد ماه در نشست پایش دانشکده تغذیه با بیان اینکه در دانشکده تغذیه فضای همدلی ، مثبت و خوبی برقرار است و همواره جزو بهترین دانشکده های ما بوده است گفت: خوشبختانه پیش از موعد یعنی از مهرماه ۱۴۰۰ در دو مقطع Ph.D در این دانشکده دانشجو خواهیم داشت.
 
همچنین دکتر مرادی رئیس دانشگاه نیز ضمن تقدیر از همه زحمات همکاران در دانشکده به خاطر پیشرفت خوب و فضای همدلانه دانشکده گفت: رشد و ارتقای دانشکده در مدت چهار سال بسیار قابل توجه است که نتیجه تلاش های دکتر صادقی، دکتر پاسدار و همه اعضای دانشکده است.

وی اظهار داشت:توسعه فضای فیزیکی و حمایت از تکمیل ساختمان جدید در دانشکده و افزایش رشته های مورد نیاز استان در برنامه دانشگاه است .

دکتر مرادی گفت: تقویت همکاری با صنعت موجب کار علمی قوی تر و نیز درآمدزایی برای دانشکده می شود
در ادامه دکتر ایمانی معاون‌توسعه مدیریت و منابع گفت: پیشرفت دانشکده تغذیه مدیون پیگیری های مسوولان دانشکده است که علی رغم‌کاستی ها و مشکلات چندسال اخیر ، برای تقویت این دانشکده تلاش کردند .
 
دانشکده تغذیه ؛ قطب ارتباط با صنعت دانشگاه

 رییس دانشکده تغذیه در بازدید رییس دانشگاه گفت: احداث کلاس های درسی برای دانشکده، ساخت مجموعه اداری مالی دانشکده، بهسازی آزمایشگاهها و خرید تجهیزات آزمایشگاهی، طراحی و ساخت آزمایشگاه رفرنس و ساختمان جدید اساتید ، مستقل کردن حوزه های اداری و مالی ، طراحی و تجهیز سایت کامپیوتر، طراحی و ساخت فضای سبز و اخذ چارت تشکیلاتی از جمله اقدامات در این دانشکده نوپا است.

دکتر صادقی اظهار داشت: در این دانشکده ۱۴ عضو هیات علمی در سه گروه آموزشی کار آموزش به ۱۲۷ دانشجو شامل ۷۳ دانشجوی کارشناسی و ۵۴ دانشجوی کارشناسی ارشد را بر عهده دارند.

وی گفت: رویکرد علمی در آموزش مجازی، برگزاری وبینار های آموزشی، پایش مستمر کلاسهای آنلاین،برگزاری مستمر ژورنال کلاب ها و سیمنارها به صورت مجازی ، تولید محتواهای آموزشی، حضور مستمر اساتید در عرصه بالینی و تشکیل تیم ارزشیابی درونی دانشگاه از جمله اقدامات دانشکده در بخش آموزشی دانشکده است.

 

 

دذذ بازدید از پروژه های عمرانی و توانمندی های دانشکده تغذیه در صبح روز دوشنبه

افتتاح پارک و فضای سبز دانشکده با حضور رئیس و معاونان دانشگاه

🆔️@k_health
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید