اخبار

برگزاری کارناوال و سخنرانی در اجتماعات بزرگ ممنوع است

برگزاری کارناوال و سخنرانی در اجتماعات بزرگ ممنوع است


بهمن خدادادیان  مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: به منظور انجام تبلیغات، برگزاری کارناوال و سخنرانی در اجتماعات بزرگ ممنوع است.

وی افزود: در شرایط قرمز از نظر شیوع کرونا حداکثر ۱۵ نفر، در شرایط نارنجی ۲۰ نفر و در موقعیت زرد ۳۰ نفر می توانند در جلسات ستادهای انتخاباتی حضور یابند.

خدادادیان تصریح کرد: برگزاری جلسات باید در فضای باز و با تهویه مناسب و رعایت فاصله گذاری اجتماعی حداکثر به مدت دو ساعت انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی عنوان کرد: مراسم سخنرانی باید در فضای باز انجام شود.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان موظف شده با همکاری فرمانداری و استانداری سالن ها و فضاهای روباز ورزشی را به منظور برگزاری همایش در اختیار ستاد های انتخاباتی قرار دهد و برای هر نفر هشت متر مربع برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نظر گرفته شود.

خدادادیان با اعلام ممنوعیت انجام پذیرایی به صرف غذا گفت: همچنین تشکیل اجتماع برای استقبال از کاندیداهای ریاست جمهوری و راه اندازی کارناوال ممنوع است.

وی عنوان کرد: مراسم انتخابات نیز در فضای باز یا در شعب اخذ رای با رعایت نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب انجام شود.

خدادادیان خاطرنشان کرد: شنیده ها حاکی از آن است که برخی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا جلساتی با حضور جمعیت فراوانی برگزار کرده اند که گزارش آن به فرمانداری ها منعکس شده تا تذکرات لازم را ارائه دهند.

وی افزود: همچنین با حوزه نظارت بر انتخابات هماهنگی شده تا موارد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را به فرمانداری‌ها اطلاع رسانی کنند.




۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید