اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: دانشگاهیان کرمانشاه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش می‌کنند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: دانشگاهیان کرمانشاه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش می‌کنند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، گفت: جامعه دانشگاهی استان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای از طریق آگاهی‌بخشی به جامعه تلاش می‌کنند.

به گزارش ایرنا، دکتر «محمودرضا مرادی» دوشنبه شب در نشست هم اندیشی «مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح» با حضور روسا و جامعه دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، انتخابات را مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور در سال ۱۴۰۰ دانست و افزود: این رویداد نقش مهمی در مسایل سیاسی و اقتصادی کشور خواهد داشت.

او گفت: شاید مهم ترین موضوعی که در امر انتخابات دارای نقشی کلیدی بوده و بسیار حایز اهمیت است، انتخاب فردی از سوی مردم برای اداره کشور و شیوه حکومت داری وی است که در آینده کار اجرای بسیاری از امور را در دست بگیرد.

وی اظهار داشت: این مساله از دیدگاه من از چند جنبه دارای اهمیت بوده که مهم‌ترین اصل آن دموکراسی است و از طرف دیگر پشتوانه مردمی داشتن فرد منتخب که باید به آن توجه جدی داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: در این میان نقش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و جامعه نخبگانی استان که دارای جایگاهی ویژه و تاثیرگذار در جنبه های مختلف آموزشی، تحقیقاتی و خدماتی در استان بوده در مشارکت حداکثری مردم و آگاهی بخشی در راستای آن بسیار مهم و تاثیرگذار است.

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید