اخبار

نایب رئیس مجلس در دانشگاه علوم پزشکی/ تقدیر از مدیریت بی حاشیه دانشگاه

نایب رئیس مجلس در دانشگاه علوم پزشکی/ تقدیر از مدیریت بی حاشیه دانشگاه

 

دکتر مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی صبح دوشنبه با حضور در ساختمان مرکزی دانشگاه در نشست با رئیس و تعدادی از معاونان و مدیران دانشگاهی شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه این دانشگاه در حوزه پژوهش و فناوری در رتبه سوم کشور قرار دارد، گفت: از همین رو پارک علم و فناوری به عنوان مرکزیت غرب کشور به کرمانشاه داده شد که نیازمند اختصاص زمین مناسب‌ است.

دکتر مرادی افزود: برای تامین و خریداری تجهیزات سرمایه‌ای استان که از محل کمک خیرین تقبل شده است، نیاز به پیگیری و مساعدت نمایندگاه استان در مجلس داریم.

وی خطاب به دکتر مصری گفت: بیمارستان ۸۰ تختخوابی سرپل ذهاب که توسط خیرین کاشان در حال ساخت است تاکنون پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته و تکمیل این بیمارستان نیاز به تخصیص اعتبار لازم دارد که نیازمند مساعدت جنابعالی هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: در بیمارستان آیت الله طالقانی نیز نیاز مبرم به یک دستگاه MRI (ام آر آی) داریم که تمام کارهای مربوطه به انجام رسیده اما با توجه به اینکه به تازگی ۲ دستگاه MRI وارد کشور شده که انتظار می رود این مرکز در اولویت قرار گیرد.

دکتر مرادی در ادامه انتخاب مصری را به عنوان نایب رییس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت و افزود: حضور شما به عنوان یک نماینده ملی در مجلس مایه مباهات و افتخار کرمانشاهیان است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی رییس دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه بهداشت و درمان استان قدردانی کرد.

دکتر مصری افزود: در طول تصدی آقای مرادی به عنوان رییس دانشگاه به راستی که آرامش خاصی بر این مجموعه بزرگ حکمفرما بوده و این نشان از نگاه پدرانه و بدون تبعیض وی به زیرمجموعه دارد.

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید