اخبار

تجلیل خادمین رضوی از مدافعان سلامت

تجلیل خادمین رضوی از مدافعان سلامت
 
به مناسبت دهه کرامت مراسم تجلیل از شهدای مدافع سلامت و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توسط خادمین رضوی در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.
 
آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:مدافعین سلامت سهم عظیمی در انتخابات داشتند و در کمتر کشوری در دنیا دربخش های درمانی مدافعین سلامت اینچنین در راه درمان بیماران، خدمت کردند تا جایی که این عزیزان جان خود را در این مسیر فدا کردند. 
 
وی اظهار داشت: خدمات این عزیزان در حفظ جان دیگران بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و  جا دارد از زحمات آنها در دهه کرامت با حضور خادمین حرم حضرت رضا(ع)، تقدیر و تکریم کنیم. 
 
امام جمعه کرمانشاه گفت:دهه کرامت را گرامی میداریم ، ما با تأسی از ائمه معصومین علیهم السلام و الگو قرار دادن سیره زندگی این بزرگواران در زندگی خود سعادتمند خواهیم شد.
 

آیت الله علما گفت:امام خمینی(ره) با تلاش و زحمات زیاد توانستند حکومتی با شعار نه شرقی و نه غربی و با تفکری واحد و مستقل تشکیل دهند و در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی و ... تحول اساسی ایجاد نمایند.   

 
وی گفت:باوجود تمام تلاش بیگانگان و منافقین برای مایوس کردن مردم در انتخابات، حدود ۳۰ میلیون نفر برای دفاع از اسلام پای صندوق‌های رای آمدند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند. 
 
امام جمعه کرمانشاه افزود:برای دولت جدید و جناب آقای رئیسی رئیس جمهور منتخب و صادق آرزوی موفقیت می‌کنم.
 

آیت الله علما بیان کرد:از همه خادمان عرصه سلامت و خانواده های معزز شهدای سلامت تقدیر و تشکر می کنم و برای آنها آرزوی سلامتی و سعادت زیر سایه امام رضا(ع) دارم.

 
همچنین حجت الاسلام محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: دهه کرامت و میلاد با سعادت  امام رضا(ع) را خدمت همه عزیزان تبریک گفته و این فرصت را برای تقدیر از مدافعان سلامت غنیمت می‌شماریم. 
 
وی گفت: در استان کرمانشاه ۲۳ بیمارستان پذیرش بیماران را با ۱۴۰۰ تخت به عهده داشتند، ۲۵۰۰ پرستار و ‌بیش از ۱۰۰۰ پزشک و متخصص در جبهه سلامت در حال خدمت هستند.
 
وی اظهار داشت: ۱۸ نفر از این عزیزان در راه حفظ سلامت دیگران از جان خود گذشتند و به شهادت رسیدند و باعث افتخار دانشگاه و کشور هستند که به خانواده این عزیزان تبریک می‌گوییم و یاد و خاطره آنها همواره در ماندگار خواهد بود.
 
🆔@k_health
 
 
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید